Miért nem fokozatonsan nő a tananyag mennyisége ahogy tanul az ember?
Majd, ha dolgozni kezdesz, rájössz, hogy kevés és haszontalan is az a tananyag.
Egyetem nem arról szól, hogy bárki képes elvégezni. Nem jár alanyi jogon a diploma. Aki képes volt végig csinálni egy neves egyetemet, az képes meg 5x annyit tanulni rövidebb idő alatt is. Erről szól a felsőoktatás és ezért keresnek egyetemet végzett embereket. Mert, akinek már a gimi is sok volt, nem fog tudni újat tanulni, ami a munkához kell. Pláne nem lesznek korszak alkotó ötletei.
Mondjuk a BME matek (anál és algebra együtt) első évben pont kevesebb anyag (anál és algebra együtt) volt számomra, mint egy fél év a középsulis matekból. De nem mindenki járt abba a középsuliba, ahova én. Valaki meg a productum jelet sem látta gimiben, mi már diff egyenletekkel szórakoztunk.
Aztán most semmire nem használjuk ezeket a router programozás során :(
Pedig lehetne, de megoldjuk egyszerűbben.
Azért az fontos dolog, hogy gimibe/középsuliba általában azért tanul az ember, hogy felvegyék valahova, de a tananyag 90% senkit nem érdekel. Még egyetemen normális esetben azt tanulja a hallgató ami a legjobban érdekli.
Pl engem is meglepett mennyit kellett tanulni, de élvezettel csináltam, mivel érdekelt. Viszont gimibe Petőfi, vagy Arany stb.. hidegen hagyott, és kínszenvedéssel tudtam csak megtanulni, nyelvtanról meg ne is beszéljünk....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!