Nem èrvényes. Igen, okostelefonon vagy más hasonló eszközön.
2019. júl. 23. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Külön regisztráció kell hozzá. Akár laptopon is bemutathatod az érvényes menetjegyet.
2019. júl. 23. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
A MÁV app leginkább nem működik sehogy, bugos, nem adja oda a jegyet, stb...
Jobban jársz, ha a weblapról veszed meg. Ott egy PDF-et kapsz, amit telefonon ugyanúgy mutogathatsz a kalauznak, de akár ki is nyomtathatod.
2019. júl. 23. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 A kérdező kommentje:
A barátom beregisztrált a máv honlapra. Vetünk is ott jegyet, kinyomtattuk és ok volt. Most lett okostelóm. Barátom kódjával a máv app-ba nem tudtam belépni. Regisztrálta, én az app-ba. Azzal meg nem tudtam belépni a honlapra.
Ha már van okostelóm, akkor érdemes lenne használni is. Ennek lenne értelme.
Egy kiránduláson egy ismerősöm az erdő közepén vett jegyet. Működött.
Elvileg kedvezmény is van, ha netes jegyet használok.
2019. júl. 24. 08:51
5/7 eddiboy válasza:
A két rendszerhez külön regisztráció kell, de mindkettőnek a kódját elfogadják telefonon bemutatva is.
2019. júl. 24. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
A MÁV app (volt Vonatinfo) az újabb és a jövőbe mutató szoftver, már teljesen a MÁV-START új jegyértékesítő rendszerébe (JÉ) van integrálva. A webes jegyértékesítés egy jóval régebbi szoftveren alapul, alapvetően kifutó dolog, a MÁV-START hamarosan át fogja kötni a JÉ-be azt is, de addig meghagyták működni. Mivel két külön rendszer, a felhasználók sincsenek megosztva, mindkettőbe külön kell regisztrálni. E-jegy vásárlásra csak a MÁV appot javaslom, hiszen a régi rendszer nem mobilbarát semmilyen szempontból. A régi rendszer még arra jó, hogy bérletet vegyél, ugyanis azt muszáj kinyomtatni és az appból ilyet még nem lehet, remélhetőleg ebben is lesz változás a jövőben.
2019. júl. 24. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Nekem ezidáig az alkalmazás működött rendesen, mindössze két alkalommal nem sikerült jegyet vennem: egyszer az OTP fizetési rendszere b*szódott el (de ez más alkalmazásokban is gyakran van így...), egyszer pedig a pénzt levette, de a jegyet nem jelenítette meg, de utána jött is az email a sikertelen vásárlásról és arról, hogy visszautalják a pénzt. (Androidos eszköz.) Szóval szerintem nem kell félni tőle.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Adataid védelme fontos számunkra!
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.