Miért nem tudok online vonatjegyet venni?
Nem foglalható hely,miközben írja,hogy kötelező a hely-pót jegy.
A vonat az adott napon közlekedik,ezt megérdeklődtem.De választ a kérdésemre nem kaptam.
KÉP:
Két lehetőség van.
Az egyik , hogy a termes, fülkés kocsi választásakor vagy az ablakos /asztal melletti helyek választásakor már nem maradt a valasztasodnak megfelelő hely. Ilyenkor kezdd elölről a folyamatot és ne válassz , bízd a rendszerre. (Hiszen mondjuk ha nincs is fülkés kocsi , akkor sehogy sem tud adni olyan jegyet a rendszer, ami fülkésbe szól.)
A rosszabb az az, hogy esetleg minden jegy elkelt az adott vonatra az adott viszonylatban és kocsiosztályon. Ilyenkor érdemes a másik kocsiosztalyt megpróbálni. Vagy esetleg egy köztes állomásig venni jegyet,majd egy másikat a második szakaszra, hátha pont egy-egy egymást kiegészítő részszakaszon akad még szabad hely, aztán átülsz félúton. Ezen túlmenően pedig a vonaton is vehetsz helybiztositas nélküli pótjegyet, aztán leülsz az esetleg fennmaradó helyek egyikére - ez az opció persze szándékosan drágább, mint a sima előre váltott helyjegy.
Tavaly nekem is ez volt a nyári menetrendre váltás előtt. Pár nap múlva már sikerült jegyet foglalni. Valószínűleg az átállás miatt volt valami zavar az erőben, remélhetőleg most is ez lesz :)
Melyik napra szeretnél jegyet venni?
Valószínűleg a nyári menetrend miatt "köhög" a jegyfogalaló rendszer próbáld újra máskor. (Pár órával később)
Nekem is több esetben dobott vissza az automata "sikertelen" hibaüzenettel pedig, ha tele van az egy másik ("elfogyott") hibaüzenetet szokott írni.
Hasonló volt a Keleti lezárásának első napján is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!