Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ki, mennyire lelkes a tervtől,...

Ki, mennyire lelkes a tervtől, hogy a 107 éves Gödöllői HÉV TÖRTÉNELMI - Rákosfalva, Nagyicce, Sashalom, Mátyásföld Repülőtér és Mátyásföld Alsó - megállóit hamarosan meg fogják szüntetni?

Figyelt kérdés
Ebből hármat, pár száz méterrel „áthelyeznének”, Nagyicce és Mátyásföld Alsó környékét pedig teljesen kiiktatnák a megközelíthetőségből.

2019. febr. 8. 17:14
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
54%
Nem használom, így nem érint. Változik a világ. Ha az utasforgalom miatt nem indokolt a megállás azokon a helyeken, csak azért álljon meg a HÉV, mert 100 éve mindig megáll?
2019. febr. 8. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
63%
Nem járok arra, de ahogy írtad a megállók 107 évesek, a közlekedési igények változnak. A hévet pl gyorsabbá kell tenni, ami úgy nem megy ha minden bokornál megáll.
2019. febr. 8. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
75%
Ez van, ahogy írták előttem változik a világ, nekünk is változni kell mert ha nem akkor le ragadunk.
2019. febr. 8. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Kérem, hogy ezután csak olyanok válaszoljanak, akik a HÉV mentén laknak, és csak tömegközlekednek, mert egy kibicnek semmi sem drága!
2019. febr. 8. 17:56
 5/11 anonim ***** válasza:
26%
Kell a változás. Legalább nem fog csikorogva fékezni.
2019. febr. 8. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Én Sashalmon lakom, születésem óta, kereken – pont ma - 63 és fél éve. Engem nagyon is érinteni fog, ha az egyetlen megbízható tömegközlekedési eszköznek – az összekapcsolt HÉV és Metró – nem lesz megállója ott, ahol két – közös útvonallal és megállókkal nem rendelkező – busz is találkozik!


2019-02-08 17:42

Látszik, hogy Ön is csak ment a „Kolompár Achilles” után. Nem BKK szóvivő vagyok, hanem érintett utas, így az általam eddig megismert, tervezett változásokat nem fogom elmagyarázni.

Csak kettővel lesz kevesebb a megállók száma, így az a bizonyos metró nem fog minden bokornál megállni, de indokolatlannak tartom, hogy azért, mert ott van a Munkásszálló /CEU kollégium/ és mert az „Egyenes úti” és a „Lándzsa úti” lakótelepek miatt ott egy hangyányit nagyobb a népsűrűség mint Sashalom többi részén, külön metró megálló/k/ létesítése lenne indokolt.

Sashalom és Mátyásföld Repülőtér pedig történelmi községközpontok!!! Lehet, hogy Nagyicce és Mátyásföld Alsó utasforgalma gyérebb mint a többieké, de vannak ilyen megállók a többi metróvonalon is: Pillangó utca, Pöttyös utca, II. János Pápa tér, etc. !!! Azok létjogosultságát senki sem kérdőjelezi meg. Még Kolompár és Ön sem!!


2019-02-08 17:54

Szintén nem tudja, mi az az empátia, csak a megy Kolompár „úr” után!

Amit érvként már kétszer leírtam, nem ismétlem meg!

2019. febr. 8. 18:57
 7/11 anonim ***** válasza:
56%

Személyeskedsz "tisztelt" kérdező! Mást sem tudsz. Kaptál 4 hasznos választ, számost kitöröltettél, privát üzenetekkel bombázol. Mit szeretnél?


A HÉV-nek muszáj fejlődni, kitöröltetted azt a válaszom amiben leírtam ,hogy nem csak megszüntetnek, hanem létesül két szárnyvonal és nem egy új megálló a régi vonalon is. Gondolom ez téged nem érint sem térben sem időben már.

2019. febr. 8. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
62%

Szerencsére a közlekedés nem empátia alapján fejlesztik, hanem jobb esetben utazási igények alapján, mellesleg ha egy ilyen befektetés megvalósulna, nyilván a buszokat is átszerveznék és lenne, ami kiszolgálná azt a területet.


De amúgy nem izgulj, a következő 20-30 évben úgyse lesz semmi az egészből.

2019. febr. 8. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
57%

Ha màr egyszer teljesen legyalulják és újjáépítik (majd egyszer) a vonalat, természetes, hogy felülvizsgálják a megállási helyeket úgy, hogy az a TELJES közlekedési rendszer szempontjából a lehető legoptimálisabb megoldást kínálja.


A beruházás fő célja ugyebár az eljutási idő csökkentése a lehető legtöbb ember számára. Mivel az elmúlt 107 év során a település szerkezetben voltak súlyponteltolódások, ma már nem pontosan ott kezdődik a legtöbb utazás, mint anno. Márpedig a teljes rendszer szempontjából úgy tudsz optimális menetidőket elérni, ha a megállótáblákat a legtöbb utazás kiindulópontjaihoz legközelebb szúrod le. Mivel azonban bizonyos átlagsebesség alatt a távolabbról utazók menetideje aránytalanul megnőne, nem lehet végtelen sok megállót létesíteni sem, ezért érdemes kivenni a rendszerből az alacsonyabb forgalmúakat és “áthelyezni” azokat olyan pontokra, ahol tartósan is nagyobb forgalomra lehet számítani.


Én már csak azért sem aggódnék egyébként, mert a hosszabb rágyaloglás, esetleg buszos ráhordás esetén sem veszítene időt túl sok ember, hiszen a legjellemzőbb belvárosi irányban megszűnik egy átszállási kènyszer és a járatsűrűség is jobb lesz, ami ellensúlyozza a megálló megszűnéséből adódó időveszteséget.


Várom az ellenérveket.

2019. febr. 9. 04:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
68%
Nekem tetszik a tervezet, szóval én örülök.
2019. febr. 10. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!