Azok a gőzmozdonyok amik után nem volt külön szerkocsi kötve mert szertartályosak voltak, milyen távolságokra voltak befogva?
Figyelt kérdés
ilyenkor hogy jártak el a múltban ahol csak maga a mozdony vitte a tüzelőanyagát, két végállomás közt lettek feltöltve és úgy kellett beosztani hogy elég legyen? vagy mindig volt annyi kéznél hogy akármilyen rosszul dolgozott is a fűtő akár, nem maradtak szén nélkül?2018. nov. 27. 21:09
1/1 anonim válasza:
Nyilván megvolt a gyakorlati tapasztalat arra vonatkozóan, mennyi tartalékot célszerű képezni és ennek megfelelően szerelték ki a mozdonyokat szénnel / pakurával. A szertartályos gőzösök amúg az alacsonyabb sebességű vonalakon, rövidebb távokon, könnyebb vonatokkal jártak alapvetően, ezért nem kellett külön szerkocsi.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!