A miskolci vonalon a Nyíregyházáig közlekedő intercityknél miért van Miskolcon mozdony csere?
Nem tudom,hogy észrevette-e még valaki,de kb. három hete van ez.
A keletiből minden órában indul intercity Miskolcra amelyből minden második vonat tovább Nyíregyházáig,sőt egy,az utolsó Debrecenig megy. Amelyik tovább megy Nyíregyházáig meg az utolsó Debrecenig eddig úgy volt,hogy a Keletitől végigvitte Nyiregyig,Debrecenig egy mozdony,most meg Miskolcon leáll róla a villanymozdony és rááll egy másik villanymozdony és az viszi tovább Nyíregyházára illetve este Debrecenig.
Ez a gépcsere mire jó?
Akkor megértem,ha valahol nincs tovább felsővezeték és muszály a villanygépet dízelre cserélni,de a fenti esetet nézve ez értelmetlen,Bp keletitől végigvihatné(ahogy ezelőtt is volt) Nyiregyig,Debrecenig egy villanygép,mert végig van drót.
Azt árulja már el valaki,hogy mire jó ez a mozdonycsere?
Visszafelé is ugyanúgy van,ami Nyiregyről megy a keletibe ugyanúgy villanymozdony csere van Miskolcon.
Ez miért van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Értem.
Köszi.
Én viszont radaron láttam többször.
Egy példa:
Az 568 as ic a keletiből indul és Nyiregy a végállomása.
Valamelyik nap ránézem a radarra és ezt a vonatot a 470 003-as taurus továbbította,ekkor járt Füzesabony-Miskolc környékén,később mikor már Szerencsnél járt ez a vonat akkor a 344-es szili volt rajta mint vonógép és ugyan az a vonat az 568 . A 003 taurus meg visszafelé tartott Pestre egy másik intercityvel.
Én erre értettem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Dehogy.
Budapest keletitől Miskolcig és Miskolctól Nyiregyig is 120-as gépeket raknak rá,biztos vagyok benne. 80-ra korlátozott gépet nem tesznek személyszállító vonatra,teherfordába szokták tenni bár azokat taurusok ,gigantok visznek de vannak könnyebb tehervonatok is,azokra teszik.
Eleve egy 80-as gépet rátennének a 120/120 -as menetrendű intercitykre ,80-nal menne olyan késést legyártana,hogy csak na,főleg Szerencs-Nyiregy között ahol egy vágány van. Úgy elverné a vonal menetrendjét meg a csatlakozókat,hogy nem tudnák rendbe tenni egész nap a menetrendet. Így is nagyon szoros a city menetrendje,késsen öt percet,nem tudja lefaragni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!