Érezhetően sokkal gyorsabban fog közlekedni az M3-as
metró a teljes felújítás után?
Figyelt kérdés
2018. aug. 31. 17:53
1/10 anonim válasza:
Nem, semmit nem lehet majd belőle észlelni. Közel vannak egymáshoz a megállók, a menetidőt nem fogják lerövidíteni.
A felújítás célja nem a sebesség növelése volt.
2018. aug. 31. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Mitől közlekedne gyorsabban? A vonatok menetdinamikája gyakorlatilag változatlan, az ajtóvezérlés még lassabb is, a pálya, a távolságok nem változnak, de még a bruttó utazási idő is csak az akadálymentes utazást igénylő utasok esetében fog érdemben csökkenni.
2018. aug. 31. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Gyorsabban nem fog, hiszen alapvetően eddig sem közlekedett lassan. A 3-as metró tök jó lenne, szerintem 4 fő dolgot kellene javítani:
- Automata beléptetőkapuk, ne csöves kinézetű, "külföldiző" alja népség ellenőrizze a jegyeket.
- Biztonság, a problémás egyének, csövesek kiseprése a megállók környékéről.
- Tisztaság, megfelelő karbantartás. Ne a több hetes hugyot kelljen látni a falakon.
- KLÍMA, légcserélő a metrókba, mert jelenleg hűvösebb napon is szauna van meg állott levegő.
2018. aug. 31. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Legfeljebb a déli szakaszon, ott vannak most jelentős sebességkorlátozások. A felújítás azért szükséges, mert életveszélyes állapotban van mind a pálya, mind az alagút. Most is bármikor bekövetkezhet a tragédia.
2018. aug. 31. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Ahhoz a program-szönyeget kellene módosítani, az meg nem lesz a fentebb említettek miatt.
2018. aug. 31. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 10 deka farhát válasza:
"Most is bármikor bekövetkezhet a tragédia."
Jaj-jaj, ezek a nagy szavak! Oké, a Bors, a Lokál meg a Blikk az biztosan ezt írná, de azért közel sem vészes a helyzet... A sebességkorlátozások éppen azért vannak bevezetve, hogy a jelenlegi körülmények között is minimalizálják egy rendkívüli esemény (síntörés, siklás stb.) kockázatát, de emberéletek veszélyeztetéséről közel sincs szó!
2018. szept. 1. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nemcsak a szennylapok írnak ilyet. Névtelenül nyilatkozó (naná, különben kirúgnák őket) BKV-dolgozók is mondták már ugyanezt. A BKV persze tagadja, ahogy mindent, ami rossz fényt vet rájuk.
2018. szept. 2. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Az életveszélyes szakaszokat már javították a korábbi, rövidebb lezárások keretében. Most már nem tűzoltásről van szó, hanem valódi felújításról.
2018. szept. 2. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Rövidek az állomásközök, a metró nagyrészt ugyanannyival fog menni mint azelőtt. Állítólag valamikor a 80 km/h-s szakaszokat lekorlátozták 60 km/h-ra a pályaállapotok miatt (tán a gyk-n olvastam). Ezt nem tudom visszatették-e azóta. Ha nem tették talán esetleg visszaállítják 80-ra, gondolom... De ezzel se nyersz sokat, mivel akkor sem mentek sok helyen 60 fölé.
2018. szept. 3. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Nem elég hosszúak az állomásközök ahhoz hogy valóban gyorsabb legyen. A másik meg hogy az új kocsik érezhetően lassabbak mint a régiek, főleg gyorsulásnál érzékelhető mennyire "szenvednek".
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!