Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Debrecenbe ha lesz rá igény,...

Debrecenbe ha lesz rá igény, akkor lehet állandósulhat az éjszakai tömegközlekedés?

Figyelt kérdés
Az interneten fent vannak a tesztjáratok vonala, és rengeteg megállója van a vonalaknak. Azt se értem hogyan lehet 50-60 járatot megtanulni, nemhogy még ezeket, ennyi megállóval...
2018. júl. 5. 22:49
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Igény az mindig volt rá!

Amikor a 2-es villamos egy kis ideig éjjel is járt, én utaztam rajta párszor, mindig voltak rajta, csak a CAF igen nagy, így nem volt tele.

Nem is volt jól reklámozva, a kijelzők sem mutatták!

A taxisok még így is véresre kaparták magukat...

A többi nagyvárosban is van éjszakai járat(Pécsett elég sok) és sehol sem kifizetődő, de egy nagyvárosnak ennyit el kell bírnia!

2018. júl. 5. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Úgy látom, ez az eddig is lètező szolgálati jàratok mutációja, nem feltétlen a nagyközönség, hanem az üzemeltető munkavállalóinak az igényeire szabva. A semminèl több, de veszélyes játék így, mert ha a bonyolult és logikátlan útvonalak miatt nem lesz népszerű a szolgáltatás, évekre le kerülhet a napirendről.
2018. júl. 5. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
77%

Igény lenne rá, csak nem most! Igy sajnos befog fülledni az egész dolog, az egyetemisták pont hazamentek mindig ilyenkor akik akár buliból akár csak úgy használták volna, alapvetően debreceni lakosok pedig nem fognak akkora utazó közönséget generálni, hogy megérje össze vissza forgatni a szolgáltai járatokat ezért egy idő után bevágják majd az unalmast és vége az egész dolog.

Bár jóval kisebb város, Kecskeméten tavaly nyáron próbálkoztak ilyennel, bár 1-2 kirakat járat meg marad mutatóba, de tesztüzem után megszűnt mind mert 0-5 embernél több nem használta.

2018. júl. 5. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

A budapeari járatok is ilyen hosszan járnak, van olyan, ami a budai hegyekből a XVII. kerületig, Pest széléig halad.

Csak így lehet minimalizálni a veszteséget.

2018. júl. 6. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Négyes, itt nyilván nem a vonalak hossza a lényeg, hanem az, mennyire könnyű tájékozódni a hálózatról.
2018. júl. 6. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 DERKE_DEBRECEN válasza:
Nem. Sokkal fontosabb az, hogy milyen nagy területet fed le egy-egy járat. Minél nagyobb a terület, annál több utast érint kedvezően. Nyilván nehezebb egy hosszabb útvonalat megismerni, azonban jó tájékoztatással sokat lehet segíteni rajta, hosszú távon nem ezen múlik. Másrészt a mobilos alkalmazás útvonaltervezője sokat segít.
2018. júl. 7. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!