Miért olyan gyakran szakad le a MÁV-nál a vezeték,
romlik el a jelzőberendezés, döglik be a légkondi vagy a
váltó?
Figyelt kérdés
Egy hét alatt kétszer kellett utaznom Pestre Miskolcról, és mind a négy megtörtént, de az utasok mondták, hogy ez nálunk napirenden van. Normális ez?
2018. jún. 13. 23:05
1/10 anonim válasza:
Te is utaztál vasárnap azzal az IC-vel ami késett 1 órát mire beért pestre vagy fél10-re? :D
2018. jún. 13. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Gondolom azért, mert az infrastruktúra is elég öreg meg a gondolkodásmód is.
2018. jún. 13. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Azért szakad le a vezeték, mert már ott van vagy 40 éve és a tartó szigetelők elöregedtek és törnek.
Azért romlik el a biztosító berendezés, mert hasonlóan fiatal, továbbá kilopják belőle az akkut és a kábeleket.
A váltó kihinné, az sem mai :D
A légkondi az passz, gondolom a rendszeres gondos karbantartás miatt.
2018. jún. 13. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Minden öreg a MÁV-nál. Ha nem az infrakstruktúra, akkor a vonatok. Nálunk olyan régi vonat jár, hogy Made in Czehslovakia van ráírva :D
2018. jún. 13. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
sz*r is meg lopják is
2018. jún. 13. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Elavultak, öregek a berendezések, de azokat nem is egy-két évre tervezték, és azért mostanság olyan az időjárás, ami akár egy teljesen új rendszerben is okozhat problémát.
Hőség, szélvihar, felhőszakadás, jégeső... a vezeték szakadások jelentős részét a viharok által kidőlt fák okozzák, és ebben nem csak a MÁV volt érintett mostanság, az áramszolgáltatóknak is legalább akkora probléma.
2018. jún. 14. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Szerintem pedig ne vegyük egy kalap alá a frissen felújított vonalakat és a régóta rohadókat, mint amilyen a miskolci fővonal is. Míg mondjuk Székesfehérvár felé jó eséllyel a tervezett időben el fogsz jutni (mondjuk visszafelé már a Balaton-partról átgyűrűző késések miatt nem feltétlenül van így), addig a miskolci oldalban eleve leromlott az infrastruktúra, hosszú szakaszokon 10 méteren belül vannak a fák, ráadásul jó részük az ország egyik leghosszabb állomásközében, továbbá felújítás is folyik, ahol a munkagépek vagy átvágják a biztber kábeleket, vagy csak simán neki mennek a vonatnak, és mindezek tetejébe egyes szakaszokon egyvágányozás van. Ha netán baleset történik valahol a vonalon, az csak hab a tortán.
2018. jún. 14. 06:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
"a vezeték szakadások jelentős részét a viharok által kidőlt fák okozzák, és ebben nem csak a MÁV volt érintett mostanság"
Azért itt felmerül a kérdés, hogy miért nincsen kialakítva megfelelő védőtávolság a sínek mellett legalább a fő vonalakon. Mert hogy ez a MÁV feladata lenne. És elgondolkoztató, mikor az akácos belóg a nyitott ablakon...
2018. jún. 14. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
A belógó fák gallyak sem feltétlen a MÁV miatt van, hanem a kedves zöldeké akik nem engednek még egy falevelet sem levágni. Gödöllő- Hatvan közt évek óta megy a vita a Pilisi Parkerdővel mert egy gallyat nem engednek levágni.
2018. jún. 14. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
9# azt azért tegyük hozzá, hogy rettenetes munkát tudnak végezni, mikor ág- vagy gallylevágásokat csinálnak. attól, hogy a zöldeknek dolgoznak a munkások, még nem feltétlenül szakképzettek (az esetek nagy részében nem azok). rossz nézni, mit tudnak művelni néha a szerencsétlen fákkal (lásd: Liget)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!