Ha bármilyen fennforgás miatt több, ugyanoda közlekedő vonat feltorlódik egy állomáson, miért nem tájékoztatják soha az utasokat arról, hogy melyik fog előbb indulni?
Szerintem ennél sokkal nagyobb a probléma: mert az utastájékoztatásétt felelős munkatársak egyszerűen nem tudják kellő időben, előre, hogy melyik megy tovább először. Ha a menetirányító tudja is, nincs ideje vagy legalábbis kommunikációs protokollját erről előre tájékoztatni az állomási személyzetet. Így ők gyakorlatilag a vonat menesztése előtt pár perccel tudják meg, melyik vonat mehet előbb tovább és emiatt esélyük sincs tájékoztatni az utasokat - ráadásul ha megtennék, az átszallókra várakozás miatt további percekkel tolódna az indulás egy amúgy is átmenetileg kapacitáshiányos szakaszon. Így üzemi szempontból nézve egyszerűbb is levegőnek nézni az utasokat.
Nyilván ez egy szuboptimális helyzet, de nincs semmilyen motiváció arra, hogy ez változzon.
1, Mit tudna segíteni az utas ezen probléma megoldásában?;
2, Ma már sok helyen számítógép irányítja a forgalmat, csak kevésbé avatkozik be személyzet;
3, A váratlan forgalomirányítási problémák során hiába van B, forgatókönyv, ha azt is módosítani kell a helyzethez mérten.
Azért Drága, mert az utasok egymást taposnák agyon. Fellépne a tömeg hisztéria. Induláskor azt a vonatot Te választottad.
Akkor szidnátok csak igazán a MÁV-ot meg a vasutasokat.
A szurkoló a tribünön tudja, hogy és hova kellet volna rúgni a labdát. a pályára engednék a labdát sem találná el, de biztos, hogy nem oda rúgná amit elmagyarázott.
A suszter maradjon a kaptafánál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!