Debrecen-Budapest intercityket miért kitérőztetik Cegléden amikor mennek felfelé Pestre?
Cegléden Budapest felé a 6. vágány az ami áthaladó ahol a pálya is 140km/h-val járható lenne csak még nincs hozzá biztber így jelenleg is 120-szal járható de mivel Cegléden minden személyszállító vonat megáll,nem megy 120-szal semmi át.
Viszont sokáig egyenesen a 6. vágányon álltak meg a Pest felé közlekedő távolsági vonatok így 120 ról lefékezett és gyorsíthatott is 120-ra egyből indulás után. Most kb. két éve ahogy közeledünk Cegléd felé,már fékez,hogy a bejárati jelzőig le tudjon 40-re fékezni és úgy halad be az állomásra,az 5. vágányra ,aztán Cegléd túlsó végén vissza a helyes vágányra már 80-nal térhet rá mert a tulsó váltó 80-nal járható. De ez mikor én arra megyek minden ic nél úgy van. Ez a kitérőztetés nyom rá kb. 5 percet a cityre ,és csak úgy tud aztán Ferihegyre megérkezni pontosan,ha odalöki a vezér neki a 126-128 km/h sebességet.
Miért kitérőztetik a cityket és mindet kitérőztetik egész nap?
Miért találta ezt ki aki kitalálta?
Ígyis szoros a cityk menetideje.
Pedig szoktak.
Ennyi tűréshatás van.
131 is volt már,de egyébként mikor futópróbáznak az 1-esen akkor az ottani 160 helyett 178-at is hozni kell,így itt a 10% belefér.
140-nel nem szabadna menni az biztos,de ilyen 6-8 km/h val több még nem szólnak érte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!