Ez hogy lehetsèges?
Csak tippem van, hogy a menetrendi adatbázisban más típusú kocsi volt megadva, mint amit valójában küldtek, így nem létező helyek születtek.
Milyen kocsi volt? Hova szólt a helyjegy? MÁV vagy GYSEV?
Úgy lehetséges, hogy időnként műszaki okokból nem sikerül olyan típusú kocsikból kiállítani a vonatot, amilyenből tervezték. Erről igencsak illene azonban még felszállás előtt tájékoztatni az utasokat (nemigen szokták idehaza). Az is lehet, hogy az adott kocsit nap közben vagy rosszabb esetben köztes állomáson kellett a vonatból kisorozni, olyankor aztán a pénztárban végképp nincs meg ez az információ.
Ha emiatt alacsonyabb komfortfokozatú szakaszban kellett utaznod, pl légkondi nélkül, a pótjegy illetve a helyjegy ára visszajár, de ezt a vonaton le kell igazoltatni a jegyvizsgálóval. Ha ő ezt nem mondta nektek, az újabb nagy hiba az utastájékoztatásban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!