Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem bunkóság MÁV/MÁV-START-tól...

Nem bunkóság MÁV/MÁV-START-tól, amikor ennyire a vágány elejéről indítják a vonatot?

Figyelt kérdés

Ma pl. a Déliben az egyik járatot úgy indították, hogy állt 3 darab FLIRT a vágányon, és csak a legelső ment el.


Szerintem ez nem túl kedves dolog tőlük, hiszen az emberek általában sietnek a közlekedéssel, lehet, hogy csak 1-2 perccel előbb érnek ki. Ilyenkor elgyalogolni kb. a váltókörzetig elég hosszadalmas, és lekéshető a vonat.


De nem csak így szeretnek kedveskedni, egy időben járt egy olyan vonat, ami halberstadti kocsikból állt, kb. 10 kocsi, és az utolsó 5 lezárva közlekedett.


Ezek alapján nekem úgy tűnik, a MÁV-nak még mindig a legnagyobb ellensége az utas. Nem hiszem el, hogy lehetetlen lenne megoldani, hogy az ilyen kicseszéseket elkerüljék.


2018. febr. 7. 19:38
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
26%
Ezek igazi kőbunkók.
2018. febr. 7. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
92%
Most gondolj bele mi lett volna, ha a legutolsó megy el úgy hogy a másik kettő ott marad :D
2018. febr. 7. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
92%
Örülök, hogy a, van még Déli-pu.; b, van FLIRT-vonatunk; c, van lábam - igaz csámpás vagyok -, de legalább tudok gyalogolni, mert még nem annyira megterhelő az a néhányszor x méter megtétele.
2018. febr. 7. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%
Talán nem utolsó percben kell odaesni, arról nem beszélve, hogy van egy olyan apróság, hogy logisztika, tudod egy állomáson nem úgy van, hogy hopp csak odateszek egy vonatot arra a vágányra aztán szevasz, valószínűleg nyomós oka van, hogy úgy állnak be oda, és nem csak poénból, hogy szivassuk az utast.
2018. febr. 7. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
32%
Azt a nyomós okot viszont fel kéne tárni, és meg kéne szüntetni. A vonatok nem azért járnak, mert a MÁV szereti ide-oda küldözgetni a szerelvényeit, hanem hogy az utasokat szállítsák. Ez egy szolgáltatás, és ahogy a pékségben sem vágják hozzá az emberhez a kenyeret, itt sem kell feleslegesen szívatni az embert. Két Flirt hossza majdnem 150 méter, vagyis bő másfél perc gyalog (5 km/h), pont elég ahhoz, hogy lekésse az ember, ha időben ott van a peron végénél.
2018. febr. 7. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%

Rakják őket oda helikopterrel vagy mi? A vonat sínen megy, az meg nem a a semmiért kapta a kötött pálya elnevezést. Ha most teszemazt egy szerelványként beérkezik valahonnana három, akkor most járjanak ki onnan kettőt küldjenek el valahogy onnan, és maradjon egy, hogy csak egyedül induljon leghátulról?


Na meg ez a másfél perc séta is olyasvalami ami azért valljuk be, nem egy olyan táv ami legyűrhetetlen volna.

2018. febr. 8. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 Koplárovics Béci ***** válasza:
69%

"Ma pl. a Déliben az egyik járatot úgy indították, hogy állt 3 darab FLIRT a vágányon, és csak a legelső ment el. "


Az ütközőhöz legközelebbivel elég nehéz lett volna elindulni a másik kettő nélkül :)

2018. febr. 8. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
31%
Utolsó, azért elővárosi forgalomban sokkal inkább ki van számolva az ember ideje, bár speciel az a másfél perc az pont egy lámpaváltás, szóval akár a villamosra is ráfogható, hogy amiatt késted le a vonatot és nem a szerelvény szétcsatolása miatti plusz séta okán. Az biztos, hogy illene előre, akár a menetrendben meghirdetni azokat az indulásokat, amikor biztosan ez lesz a helyzet vagy operatív intézkedés esetén egyszerűen két perccel később indítani a vonatot, ha a forgalmi helyzet engedi.
2018. febr. 8. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 Koplárovics Béci ***** válasza:
70%

Úgy kell(ene) megválasztani a közlekedési eszköz(öke)t, hogy az ember tudja, hogy az elővárosi közelekdés nem ugyanaz, mint a BKV, hogy 5 percen belül jön a következő, és akkor nem kell másfél percezni. Egy kicsit távolabb Budapesttől valamiért úgy is meg tudják oldani a közlekedésüket, hogy nemhogy fél, de néha másfél-kétóránként van közlekedési eszköz hazafelé (és ha már óránként van, az maga a megtestesült álom).

A Déli meg pont egy olyan pályaudvar, ami nincs bővében a vágányoknak, abból kell gazdálkodni, ami van (de még a Nyugatiban is előfordul olyan, hogy "a vonat a vágány elejéről indul").

2018. febr. 8. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
0%
Nézd, az én szememben ez pontosan az az eset, amikor az üzemi szempontok írják felül az utasok szempontjait, és meg lehet ugyan indokolni, hogy mi miért történik, csak épp a gondolkodásmód kicsavart, mert nem az ügyfeleknek próbálja megkönnyíteni az életét, hanem a szolgáltató munkatársainak. Nem kell kihúzni szerelvénymenetben az 58. vágànyra? Hurrá, lehet még egy kávét tolni, nincs tolatási mozgás. És még a magassarkúban 100+ métert lesprintelő gimis lányok mellének a ringàsát is meg lehet figyelni közben. Ne vicceljünk màr...
2018. febr. 8. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!