Miskolcon miért nincsen trolibusz?
Azokba a városokban ahol van villamos(Pest,Szeged,Debrecen) trolibuszok is vannak kivétel ez alól egyedül Miskolc ahol csak villamos van.
Ott miért nem épült ki annak idején troli hálózat, ha többi városba igen?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Pest, Debrecen, Szeged Magyarország 3 legnépesebb városa."
Miskolc meg a negyedik 3000 fővel lemaradva szeged mögött :D
Ez egy érdekes kérdés amúgy, fogalmam sincs, bár mintha régen több villamosvonal lett volna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Köszönjük az igen értelmes hozzászólást az egyesnek - a komolyabb fémtolvajlas csak az 1990-es évektől indult be ugyanis.
1977-ben a Közlekedési és Postaügyi Minisztérium rendelkezett arról, hogy a három legnagyobb vidéki város tanácsai készítsenek tanulmányokat a troliközlekedés beindításáról. Miskolcon úgy ítélték meg, hogy nem éri meg belevágni, míg a másik két városban az új ágazat bevezetése mellett döntöttek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" az egyetemre is bőven jó a busz (bár állítólag oda villamost is akartak egy időben indítani) "
Viszonylag kevés építkezéssel a vasgyári iparvágányon kényelmesen be lehet vezetni a villamost az egyetemre. Egyedül a rendezőnél kell valamit matekozni illetve valahol az avasi lidl mögött.
Jelenlegi helyzetben szerintem sem éri meg trolibusz sőt az elektromos buszok fejlődésével seholsem (Kassán pl megis szűnt pár éve), inkább a múltra gondoltam amikor teljesen más volt közlekedési szokás többen használták a tömegközlekedést. Most én sem tudnám hová elképzelni.
Villamost tényleg akartak egy időben az egyetemre, ami annyira nem rossz ötlet bár nem tudom mekkora kihasználtsága lenne, viszont bizonyos időben kevés az egyetemi kínálat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!