Szerintetek érdemes jelezni az ilyen problémát az illetékes cégnek? (Többi lent)
Írhatsz ha nem kopik el a billentyűzeted, de sokat szerintem ne várj a dologtól.
Valószínű hogy ők is tudnak a problémáról, de logisztikai okokból van így. A Volán pl időnként diákoknak ad pár nap munkát ahol utasokat kell számolni, tehát foglalkoznak vele hogy mennyi utas van. Tudom, én is mentem pár napot.
Szóval lehet azért megy a szinte üres csuklós, mert a célállomástól egy sokkal forgalmasabb irányba fog menni, csak nem tud teleportálni és ha jól sejtem kiszámolták hogy akkor csinálják a legkisebb zűrt ha az általad említett vonalon és időben kicsit küldenek. Persze a legegyszerűbb az lenne ha csak új csuklósok mennének mindenhova, de ugye minden pénztárcafüggő.
Én a vonatnál láttam, reggel 2-3 órán keresztül tömött vonatok Vác->Bp vonalon, visszafelé kevesebb az utas, délután pedig visszafelé megy a tömeg de hosszabb időtartamban szêtszórva. Sokszor hiába nincs szükség a vagonokra, el kell vinni hogy visszafelé elférjen a tömeg.
Ez az egész logisztika és sokkal bonyolultabb mint ahogy az ember ezt otthonról gondolja.
Persze-persze, mindent meg lehet ám magyarázni, de egy valamit ne felejtsetek el:
- ha a problémáról nem szól a kérdező, akkor 100 százalèk, hogy nem történik semmi
- ha a problémáról bejelentést tesz a kérdező, van rá esély, hogy azt eddig nem ismerte fel a szolgáltató vagy nem vette komolyan, ám egy bejelentés már beindítja a szervezetet és megoldják a problémát.
Én például a BKV-val szívtam sokat egy rossz csatlakozás miatt külvárosban, késő este, többedmagammal. Egy ideig nem szóltam róla, csak tűrtem, vártam hóban-fagyban negyed órákat, aztán írtam egyszer, kétszer, háromszor, felhoztam az érveimet és pár hónap átfutással ugyan, de perfekt módon megoldották a problémámat és úgy látom, azóta is figyelembe veszik, ha hozzányúlnak a környéken az esti menetrendekhez.
Tényleg tipikus "magyar mentalitás" válaszok születtek. Szóljak, ne szóljak, merjek szólni...á, úgyse lesz semmi.
Amúgy helyi járatoknál az utas számlálással szoktak "játszani".
Nekem például volt osztálytársaim helyi buszon voltak utasszámlálók, ha felszállt 1 ember akkor beírtak 5-öt, ebből jön ki hogy kevés utasra nagy busz jár.
Mindenképp érdemes jelezni. Ha valóban van abban az időpontban alacsonyabb kihasználtságú, de nagyobb befogadóképességű járművel közlekedő járat, akkor elképzelhető hogy van lehetőség módosítani a két jármű fordáján. Ugyanakkor az érintett járművek által végzett előző és következő járatok is kötöttséget jelentenek, ezért közel sem biztos a siker.
Mivel a helyzet nem csak kényelmetlenséget, hanem utaslemaradást is okoz, ezért mindenképp fognak vele érdemben foglalkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!