Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek érdemes jelezni...

Szerintetek érdemes jelezni az ilyen problémát az illetékes cégnek? (Többi lent)

Figyelt kérdés
A városban ahol lakom reggelente az egyik nagy kihasználtságú busz helyijárat vonalán a közlekedéi cég legkevesebb férőhelyes busztípusa közlekedik. Ezért több megállóban sok utas nem tud felszállni a buszra annyira tele van az. A legérdekesebb a dologban, hogy ebben az időpontban több járat vonalán is a legnagyobb csuklósbuszok közlekednek 3-5 utassal.

2017. nov. 28. 17:40
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Mindenképpen érdemes és kell is.
2017. nov. 28. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Beviz Elek ***** válasza:
93%

Írhatsz ha nem kopik el a billentyűzeted, de sokat szerintem ne várj a dologtól.


Valószínű hogy ők is tudnak a problémáról, de logisztikai okokból van így. A Volán pl időnként diákoknak ad pár nap munkát ahol utasokat kell számolni, tehát foglalkoznak vele hogy mennyi utas van. Tudom, én is mentem pár napot.

Szóval lehet azért megy a szinte üres csuklós, mert a célállomástól egy sokkal forgalmasabb irányba fog menni, csak nem tud teleportálni és ha jól sejtem kiszámolták hogy akkor csinálják a legkisebb zűrt ha az általad említett vonalon és időben kicsit küldenek. Persze a legegyszerűbb az lenne ha csak új csuklósok mennének mindenhova, de ugye minden pénztárcafüggő.


Én a vonatnál láttam, reggel 2-3 órán keresztül tömött vonatok Vác->Bp vonalon, visszafelé kevesebb az utas, délután pedig visszafelé megy a tömeg de hosszabb időtartamban szêtszórva. Sokszor hiába nincs szükség a vagonokra, el kell vinni hogy visszafelé elférjen a tömeg.

Ez az egész logisztika és sokkal bonyolultabb mint ahogy az ember ezt otthonról gondolja.

2017. nov. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
83%
Így van, ahogy Beviz Elek írja, és akkor nem is beszéltünk még arról, hogy kevés a sofőr, és a busz, sokszor reggel derül ki csak, hogy egy-egy busz aznap nem tud munkába állni, stb. A sofőröken is megvan a saját útvonaluk, órarend szerint, minden kell klappoljon, nagyon nehéz ezen a renden változtatni.
2017. nov. 28. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Persze-persze, mindent meg lehet ám magyarázni, de egy valamit ne felejtsetek el:

- ha a problémáról nem szól a kérdező, akkor 100 százalèk, hogy nem történik semmi

- ha a problémáról bejelentést tesz a kérdező, van rá esély, hogy azt eddig nem ismerte fel a szolgáltató vagy nem vette komolyan, ám egy bejelentés már beindítja a szervezetet és megoldják a problémát.


Én például a BKV-val szívtam sokat egy rossz csatlakozás miatt külvárosban, késő este, többedmagammal. Egy ideig nem szóltam róla, csak tűrtem, vártam hóban-fagyban negyed órákat, aztán írtam egyszer, kétszer, háromszor, felhoztam az érveimet és pár hónap átfutással ugyan, de perfekt módon megoldották a problémámat és úgy látom, azóta is figyelembe veszik, ha hozzányúlnak a környéken az esti menetrendekhez.

2017. nov. 28. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
75%

Tényleg tipikus "magyar mentalitás" válaszok születtek. Szóljak, ne szóljak, merjek szólni...á, úgyse lesz semmi.


Amúgy helyi járatoknál az utas számlálással szoktak "játszani".

Nekem például volt osztálytársaim helyi buszon voltak utasszámlálók, ha felszállt 1 ember akkor beírtak 5-öt, ebből jön ki hogy kevés utasra nagy busz jár.

2017. nov. 29. 04:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Mindenképp érdemes jelezni. Ha valóban van abban az időpontban alacsonyabb kihasználtságú, de nagyobb befogadóképességű járművel közlekedő járat, akkor elképzelhető hogy van lehetőség módosítani a két jármű fordáján. Ugyanakkor az érintett járművek által végzett előző és következő járatok is kötöttséget jelentenek, ezért közel sem biztos a siker.

Mivel a helyzet nem csak kényelmetlenséget, hanem utaslemaradást is okoz, ezért mindenképp fognak vele érdemben foglalkozni.

2017. nov. 29. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
82%
Annyi erővel, amennyivel ide beírtad a kérdést, már megírhattad volna nekik e-mailben, hogy esélyt adj a változásra, nem? Akár lesz végül foganatja, akár nem, semmi veszítenivalód nem lett volna. Még most sincs. Írd meg nekik.
2017. nov. 30. 05:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Félmegoldás valósult meg a dologgal kapcsolatban. A busz mérete és típusa továbbra is változatlan maradt, amibe előre felvett hangos utastájékoztatás formájában bemondják minden megálló után hogy "kérjük kedves utasainkat fáradjanak a busz hátsó részébe helyet biztosítva a felszállóknak".
2017. dec. 15. 13:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!