A kör intercity-nek miért Nyíregyháza lesz a végállomása augusztus 26-tól?
Pályafelújítás lesz a Püspökladány-Debrecen vasúti szakaszon és vágányzári menetrend lesz aug.26-tól okt. 31-ig,az összes vonat menetideje meghosszabbodik Budapest-Debrecen között,így az intercity vonatoké is.
De egyet nem értek.
Van a Páva ic ami kör ic,8.23-kor indul a nyugatiból ,Nyiregyen van 11.24 -re,11.26-kor indul Nyiregyről tovább a keletibe és 14.30 -ra van a keletibe. Ez jelenleg így van.
De augusztus 26-tól két szakaszban közlekedik a páva ic de az összes kör ic mindkét irányban.
Furcsa ,mert reggel 8.23-kor indul.a nyugatiból ahogy most,de nem 11.24 -re lesz Nyíregyházán hanem 11.43-ra. És Nyíregyig megy. A furcsa az benne,hogy Nyíregyházáról 11.26-kor indul szintén a páva ic a keletibe ami rendesen 14.30-ra ott is van a keletiben.
Az összes kör ic így lesz mind a két irányban.
Nem tudom ki találta ezt ki,hogy így legyen,mindenesetre jól megvariálták,mert aki Szolnokról Miskolcra akar utazni ,jól megszívja,mert eddig közvetlen ic volt ami kényelmes így viszont Nyíregyen majdnem 2 órát kell várni az ic csatlakozásra ami Miskolc felé megy. Személyvonatra nem kell várni csak 1 órát nyíregyen de az meg olyan lassan,megy,hogy majdnem akkor ér oda mint ami rá egy óra múlva indul ic.
Ilyen felfordulást kitalálni...
Az rendben van,hogy pl. a páva ic is 19 perccel később ér Nyíregyházára,mert csinálják a vágányt és lassabban megy,meg egy vágányon lehet menni és akkor 11.43-ra ér Nyíregyre. Rendben van ezt megértjük. De. Miért kell szétszedni a vonatot ketté,hogy a másik páva ic elindul Nyíregyről a keletibe 17 perccel mielőtt a nyugatiból megérkezne a másik páva ic. Jól megcsinálták nem mondom...
A kérdésem:Miért nem lehetne ugyanazt a páva ic-t közlekedtetni Nyíregyházáról tovább a keletibe mint jelenleg is hogy nem kellene szétszedni,hanem Nyíregyre később érne be a nyugatiból és később indulna tovább a keletibe,annyival később érne a keletibe de viszont legalább ugyanaz a vonat,nem kellene szétszedni,hogy két páva ic legyen. Vissza is ugyanígy csak vissza pedig a keletiből indulna időben ,Nyíregyen is időben lenne és mivel Debrecen után van a felújítás,a nyugatiba később érkezne meg,de legalább ugyanaz a vonat,nem kellene szétszakítani.
Miért nem így csinálják?
Szolnokról Miskolcra ic-vel oda lehetett érni átszállás nélkűl 2 óra 50 perc alatt így meg 5 óra lesz az út a Nyíregyházi 2 órás pihenő miatt,úgyhogy inkább autó addig míg ez van.
17 perc az egész ami miatt kocsival kell Miskolcra járni.
Miért csinálja így a máv?
Arra nem gondol,hogy ezért nem a vonatot választja egy-egy utas hanem autóba kényszerűl,a máv pedig nem akarja elveszíteni az utasát és sem szívesen autózok majd mert vonat jobb de rákényszerülök.
Azért,mert felújítás lesz,miért kell szétszedini a kör ic-t?
Miért nem lehet megoldani,hogy nem szétszedni,hanem inkább később érne Miskolcra meg a keletibe?
Jó hosszú voltam. Elnézést.
A felújítások már csak ilyenek, nem lehet megoldani hogy mindenkinek egyformán jó legyen. Fordítva az sem lenne korrekt, ha mindenki más szívna, csak azért hogy neked jó legyen.
Ráadásul ahogy az első írja, borulna a teljes 80-as szakasz menetrendje, amit 2 hónap miatt nem éri meg módosítani.
Ez nem két hónap lesz. Meg fogják hosszabbítani.
2020-ra készül el a Püspökladány-Debrecen szakasz teljes felújítása mind a nyiltpálya mind Ebes,Hajdúszoboszló,Kaba állomás is.
Okt 31- ig van majd a vágányzári és utána jön a következő. Ez így fog menni 2020-ig.
A kör ic szétszedése meg nem csak nekem kellemetlen hanem rengeteg embernek az.
Majd lesz a 80 -ason is borulás ha azt is elkezdik újítani.
A Gödöllő-Hatvan szakasz felújítását már be is harangozta a média,hogy nemsoká kezdik azt is :D .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!