Mi történt ma Abony állomás biztosítóberendezésével, ami miatt kb.2 órát álltak a vonatok, és nem tudtak semmilyen módon sem áthaladni az állomáson?
"hiszen nem nagyon lehet ellenőrizni olyankor azt, hogy nincs e félállásban."
Amikor a gépek csődöt mondanak?
Ilyenkor nincs egy szolgálattevő, aki kisétálna és ellenőrizné a problémát? Rég nem követem a vasúti szabályzatot, de szerintem régen ezt megoldották. Meg volt szabva, hogy ki mehet ki megnézni, és lehetett kézzel állitani.
Váltó végállás hiba esetén biztonsági betéttel "bibe" lehet lezárni a váltókat, kétvágányú pálya esetén így nem okoz fennakadást.
Hamis foglaltság esetén viszont csak hívójelzéssel tudnak közlekedni (max. 15 km/ó) az sem teljes leállás.
Esetleg áramellátási hiba béníthatja meg az állomást, de az is redundáns.
PFT hiba sem indokol ekkora zavart, mert váltókat kiszögelni is tudják.
A kábellopás / vágás viszont részleges bizt.ber leállást okozhat hosszú órákra.
Köszi a jelentést.
Miszerint nem biztber hiba volt, hanem "kezelési".
Nem vette észre, hogy végállás nélküli váltóra hívózott.
A "majdnem" baleset kivizsgálása bénította meg a forgalmat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!