A Gysevnél sincsen a helyzet magaslatán a gépészet vagy csak rossz kocsikat vettek?
Az, hogy nem megy rajta légkondi az nagyon gyakori eset.Gyakran utazom ezekkel a kocsikkal, vacakok.A légkondi alig fúj valamit és állandóan ki-be kapcsolgat.
Meg egyébként a kocsi egyáltalán nem új, csak kívülről újra van fényezve.Belül nem újabb, mint a Mávos IC kocsik.
Gyakorlatilag a Gysev adott a sz_rnak egy pofont.
Ahelyett,hogy rendeltek volna tényleg új kocsikat, vagy esetleg egy Railjet szerelvényt, ahelyett foltozgatják ezeket a bontószökevényeket.
A klíma a vonaton, buszon,kocsiban nem extra, hanem ALAP.
Ugyanis ezek az acélbódék, baromira átmelegszenek, ha sokat áll napon,különösen ilyen sok üvegfelülettel, akár 60 fok is lehet benne.
Vagy fejették be a "vasutazást" azok, akik nem értenek hozzá, nem tudnak színvonalas közlekedést biztosítani vagy csinálják rendesen.
Kérlek, ezt ird meg az illetékeseknek, mert mi ebben nem tudunk segíteni.... max csak annyi lesz, hogy jöna jó nép "prolizniorbangyurcsányfideszahibasmegazemútnyócév"
Kell ez?
Melyik szerelvénytípusra gondolsz? Vannak most szép új GYSEV modellek, sok hellyel, asztallal a helyiérdekű közlekedésben is, plüss bútorhuzattal, óriási dekorablakokkal. Azokkal nincs gond. Konnektor van minden ülés fölött. A MÁV-nál is közlekedik hasonló, de csak az asztal nélküli verziók.
Vannak régebbi GYSEV modellek, abból több különböző generáció. A legrégebbi elég lomha, nagydarab, zajos. Jó az észrevétel, az a típus javítva sem felel meg a követelményeiben.
Van most egy helyiérdekű kicsi CityJet típus. Halk, gyors, belül a RailJethez hasonló, de több a szabad tér és kisebb az üléstámla. Magyarországra még nem jöttek be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!