Sok oldalon írják, hogy "a sztrájk bizonyosan nem érinti a buszvonalak nagy részét, ahol a VT-Arriva vagy a Volánbusz szolgáltat". Tehát akkor ha az egész BKV leáll (pl. összes villamos) akkor a villamosok helyén nem fog járni semmi? Az lenne a logikus, hogy a BKK átcsoportosítja az Arriva buszait villamost pótolni, hogy este 6 után is egyenletesebb legyen a szolgáltatás.
2017. ápr. 5. 13:33
1/5 anonim válasza:
Ha olvasnád az odavonatkozó cikket, tudnád, hogy nem 100%-os a leállás, 15-20 percenként akkor is mennek villamosok, meg buszjáratok és a HÉV is.
Elvileg a metró is közelekedik 60%-on, de az még kérdés.
2017. ápr. 5. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 anonim válasza:
1. Ahol a Volánbusz a BKK tarifarendszere szerint, de amúgy az NFM-mel szerződve szolgáltat, ott 100%-on megy majd a szolgáltatás (pl. gyáli, budaörsi buszok). Ezekről max csúcson kívül lehet majd átcsoportosítani, a keretszerződésekben meghatározott mértékig.
2. Minden más vonalon attól függ a szolgáltatás, hogy miként határoz a BKK. Ha átcsoportositja a nem-BKV-s kocsikat villamost pótolni, akkor lesz pótlás egyes villamosvonalakon. Ha más buszjáratokra csoportosít át kocsit, akkor azokon a buszjáratokon lesz pótlás a BKV buszai helyett. Ha nem csoportosít át semmit, akkor meg ahol most a BKV-n kívül is van szolgáltató, ott továbbra is lesz valamilyen szolgáltatás egész idő alatt.
Ezen felül megjegyzendô, hogy a szakszervezetek teljes üzemet ígérnek csúcsidőben, míg este 6 után teljes leállás a BKV-nál. Magyarul csúcson kívül lesz izgalmas, hogy hová kerülnek a nem-BKV-s kocsik.
2017. ápr. 5. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
A legutolsó infó szerint az lesz, hogy este 6 és reggel 6 között leállnak a sztrájkolók. Csúcsidőben, tehát 6 után pár órát és este 6 előtt pár órát rendesen fog járni minden, napközben meg ritkítva. Ha így marad, én el tudok jutni munkába és haza tömegközlekedéssel (túlórázni mondjuk nem fogok tudni, csak ha az autós kollégák valamelyike hazavisz). A más műszakban dolgozóknak viszont lehet gondjuk, de ez még mindig elviselhetőbb, mint egy teljes leállás, amivel riogattak.
2017. ápr. 6. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
off: Nem az utasok tehetnek arról, hogy pocsék a vezetés, a vállalatnak kicsi kára származik, hiszen sokan a bérletet előre megvették, tehát pénzveszteség nincs, csak az utasok szívnának. Itt országos probléma van igazából béreket tekintve, meg más téren is. Amit fölösleges dolgokra elköltenek a vezetők, azok hasznosabb dolgokra is mehetnének. A BKV dolgozók akkor állíthatnák ténylegesen sakkba a vállalatot, és okozhatnának nekik anyagi kárt, ha nem értékesítenének jegyeket, bérleteket, és ingyen felengednék az utasokat a járatokra, és nem büntetnék a bliccelőket, tehát bevétel nélkül szolgáltatnának.
2017. ápr. 6. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 anonim válasza:
#4: mivel az utasok 90%-a bérlettel utazik, ezért sok hatása nem lenne egy ilyen akciónak. Nekem is hasonlít ez az egész a félpályás útlezárásra (aminek semmi értelme csak az autósokat szívatja), de egyelőre nem találtak ki jobb érdekérvényesítő módszert.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!