Az 1-es vasútvonalon Budapest-Győr vonalon a gyorsvonatokat miért nem 160-al közlekedtetik?
Az intercityk,nemzetközi ic,ec vonatok,railjel,euronight mind olyan kocsikból áll,amik mehetnek 160-al,a belföldi Szombathelyi ic vonatok is 160-al mennek,a Soproniak eddig csak 140-el mentek,de decembertől az is 160-al megy,mert 160-as kocsikkal járnak már Sopronba is ,még a személyvonatok is 160-al mennek a flirtek,pedig azok ahogy felgyorsítanak 160-ra fékezhetnek is mert mindenhol megállnak.
Tehát a gyorsvonatok kivételével minden vonat 160-al megy és a menetrendjük is 160-ra van megcsinálva. Egyedűl a Szombathelyi és a Soproni vonatok mennek 120-al,mert olyan kocsikból állnak ami csak 120-al mehet,posta bhv meg sima fülkések és a menetrendjük is 120-ra van megcsinálva,de akkor ennyi erővel v43 szili is vihetné őket,ha nem magy csak 120-al,nem kell rá a gyorsabb mozdony.
Miért nem közlekedteti 160-as kocsikkal a gyorsokat is a vasút,hogy azok is menjenek 160-al és a menetrendjük is 160-ra lenne megcsinálva? Győrig mehetne annyival. Rövidebb lenne a gyorsnak is a menetideje akkor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!