Debrecenben miért vannak mindig dugig a villamosok mikor
élután elég sűrűn jár?
Figyelt kérdés
A Kálvin térnél ágaznak el,az 1-es vonalról a 2-es és addig közös vonalon mennek. Délutántól egészen kora estig 4 percenként jár mind a kettő,így a Kálvin térig amíg közös pályán mennek 2 perc a követési idő.
Viszont ekkor is tömve van az összes villamos.
Miért van ez? Mindenki csak villamossal utazik?
Valami megoldást nem tudna csinálnina dkv,hogy ne nyomják össze egymást az utasok?
A villamosok TÖMEGközlekedésre kitalált járművek, Debrecenben meg ott fut a villamosvonal, ahol a közelben sok elintézni valója lehet az embereknek.
Gazdasági szempontból nagyon rossz lenne az üzemeltetőnek, ha csak lézengenének az utasok a villamosokon, biztonsági okokból pedig nem lehet a végtelenségig sűríteni a járatokat.
2017. febr. 9. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
Tömegközlekedési eszköz,de az sem buli,hogy összenyomják az utasok egymást,van egy határ is.
Én arra gondoltam,hogy hosszabb,több férőhelyű villamosokat kellene beszerezni,jó az is igaz,hogy az nem két fillér,meg ebben a mai világban ,de valami uniós támogatás vagy ilyesmi...
2017. febr. 9. 21:56
3/6 Donald J. Trump válasza:
Nagyjából jól látod: Debrecen kinőtte a villamosait, érdekes módon Miskolcon ezt sokkal jobban megoldották. Ugyanakkor nem hiszem, hogy ezt hamar orvosolnák - a következő években inkább a buszokra fekszenek majd rá (mert mondjuk annak is igencsak ideje volna).
2017. febr. 9. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Ez szinte az összes nagyvárosban így van, hogy a csúcsidőben a kapacitás a határán van. Budapesten a 4-es 6-os villamos is hasonlókkal küzd, pedig ott 54 m-es a Combino, de ugyan úgy a metróban is szokott lenni tömeg, pedig max. 2:45 a csúcsban a követés, mégis megtelik több mint 1.000 emberrel.
2017. febr. 9. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Debrecenben a legtöbb csomópont jelzőlámpa-programja 120 másodperces ciklusidejű. Értsd: ennél hiába menne sűrűbben a villamos, egyszerűen az első pirosnál utolérné az előző kocsit. Nyilván lehet ezen változtatni, de akkor az egész varos közúti közlekedését újra kell gondolni, mert 60 vagy 90 mp esetén sok balra kanyarodó fázis nem fog beleférni a lámpaprogramokba.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!