Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor lesz a Ganz csuklósok...

Mikor lesz a Ganz csuklósok utolsó napja a 19-es villamoson?

Figyelt kérdés
Már egyre több CAF jár rajta, érdekel, hogy mikor lesz a teljes típuscsere. Csak úgy mint a 41-esnél, az mikor lesz színtiszta Tátrás vonal?

2016. nov. 12. 10:19
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
2%
2038 május 1-én 11:45-kor fog indulni a 1481-es és egyben utolsó Ganz Kelenföldről.
2016. nov. 12. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Az már biztos nem fog... Értelmes válaszokat, köszönöm.
2016. nov. 12. 18:21
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Valószínűleg semmikor, ugyanis nem az a BKK célja, hogy egy vonal teljesen alacsonypadlós legyen, hanem, hogy a lehető legtöbb vonalon legyenek megfelelő időközönként alacsonypadlós járművek, hogy minél nagyobb területet szolgáljanak ki (könnyebb legyen a mozgáskorlátozottaknak a közlekedés).
2016. nov. 12. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Igen, ez így logikus, de sok helyen azt olvastam, hogy a 19-esen csak CAF lesz.
2016. nov. 13. 00:09
 5/14 anonim ***** válasza:

Jelenleg mindössze 23 CAF-ot adnak ki a 35-ből, ha elkészül a Budafok kocsiszín, ez várhatóan 31-32 is lehet. Hétvégén és csúcsidőn kívül szerintem ezzel a 17-es nagyrészt, a 19-es pedig teljesen CAF lesz, csúcsidőben viszont, ha minden igaz, a jelenlegi állomány nem elég arra, hogy a 19-esen teljes típuscsere legyen.


A 41-esen szintén a Budafok ksz. hiánya jelenti az akadályt.

2016. nov. 16. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
#3: Normális esetben ez kéne, hogy legyen a cél, mint ahogy Bécsben is van. A BKK mégsem így csinálja, a CAF-okat néhány vonalon járatja csak, állítólag azért, mert azokra a vonalakra kapta az uniós támogatást.
2016. nov. 18. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
És szerinted a BKK annyi pénzből gazdálkodik, mint a bécsi Wiener Linien?
2016. nov. 18. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
100%

Alapvetően az a cél, hogy ahol vannak alacsonypadlós villamosok, ott alapesetben 30 percnél, ideális esetben 15-20 percnél ne legyen több ezen járművek követési ideje. Ennél ritkább esetben már kb. olyan a hatása "mintha nem is lennének a vonalon".


Budán gyakorlatilag a hűvösvölgyi vonalat leszámítva az összes gerincvonalon járnak CAF-ok, Pesten pedig a 3 legfőbb vonal közül 2-n járnak, Káposztásmegyerre kellenének még. Ha ezek megvannak, utána jöhetnek a közepesen forgalmas vonalak, vonalszakaszok, vagy ott, ahol nincs buszos alternatíva.

2016. nov. 18. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 macska28 ***** válasza:
A Ganz KCSV-k jók, de a 60-as években tervezték őket, és egyszerűen már régiek. A BKV-nak pedig még mindig nincs alternatívája, hogy ezeket a régi Ganzokat mikor és mivel fogja kiváltani.
2016. dec. 5. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
#7: Ez nem pénz kérdése: az adott számú ap. villamost el lehet osztani a vonalak között úgy, hogy minden vonalra jusson félóránként, forgalmasabb vonalakra 15-20 percenként egy ap. kocsi (ahogy pl. Bécsben van, illetve Bp.-en most már a buszok esetében), vagy úgy ahogy most Budapesten van: 3, 4, 6, 19 szinte full ap. vonal, a többi meg full magaspadlós. Régen a budapesti buszoknál is így volt, ott már rájöttek, hogy nem ez az ideális.
2016. dec. 6. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!