Miben különböznek azok a budapesti buszjáratok, amelyeknél csak az első ajtón lehet felszállni, azoktól, amelyeknél minden ajtón megengedett a felszállás?
Mondjuk a 7-es csuklós busz elsőajtós felszállása megoldhatatlan. Látni kellene az összes ajtót, valamint az utasokat lehetetlen lenne rávenni, hogy ott tolakosjanak az első ajtónál felszálláskor..aztán törjék magukat végig a buszon ha hátul le akarna ülni.
Úgy néz ki, nagyjából jól van kitalálva..persze ha jegyet akar venni egy utas, és nem találja a pénztárcáját, vagy csak ezrese van, akkor bizony áll a sor(a busz mögött)..
még egy cseppet kellen finomítani, aztán bejáratódott...ahogy elnézem, nem a buszvezetőkön múlik a rendszer életképessége.
"Szóval a rendszer lehetne rugalmasabb."
Ezzel viszont az a baj, hogy amit az ember egyszer megenged, akkor az legközelebb már elvárás lesz. Ráadásul sajnos bliccelni még a legátlagosabb emberek is szoktak, mert természetesnek veszik hogy "ezt lehet".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!