Wizzair beszállókártyán miért nincs ülőhely? Hívjam az emeltdíjas ügyfélszolgálatot?
Foglaltam a Wizzair oldalán sikeresen és megcsináltam az internetes utasfelvételt is (check-in).
Letöltöttem a beszállókártyát pdf-ben, azonban a megszokott információk helyett ez a szöveg van benne:
EZ NEM BESZÁLLÓKÁRTYA!
Ülőhelyének lefoglalása érdekében hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat! Amint a telefonos ügyfélszolgálat lefoglalta az ülőhelyét, kinyomtathatja a beszállókártyát.
Ez most komoly? A hívás díja 250 Ft/perc!! És ha nem akarok emelt díjas hívást fizetni, mit tehetnék? Másnál volt már ilyen probléma?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ülőhelyet mindig automatikusan adja a rendszer a jegyvételkor, és lusz pénzért módosítani lehet, ha nem tetszik.
De itt már jegyvásárláskor sem rendelt hozzá ülőhelyet, az üresen maradt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt a kérdést csakis te tudod lezongorázni a légitársasággal.
Valamit elronthattál.
Hívd őket először az ingyenes számukon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!