Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Wizzair beszállókártyán miért...

Wizzair beszállókártyán miért nincs ülőhely? Hívjam az emeltdíjas ügyfélszolgálatot?

Figyelt kérdés

Foglaltam a Wizzair oldalán sikeresen és megcsináltam az internetes utasfelvételt is (check-in).

Letöltöttem a beszállókártyát pdf-ben, azonban a megszokott információk helyett ez a szöveg van benne:

EZ NEM BESZÁLLÓKÁRTYA!

Ülőhelyének lefoglalása érdekében hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat! Amint a telefonos ügyfélszolgálat lefoglalta az ülőhelyét, kinyomtathatja a beszállókártyát.


Ez most komoly? A hívás díja 250 Ft/perc!! És ha nem akarok emelt díjas hívást fizetni, mit tehetnék? Másnál volt már ilyen probléma?



2016. szept. 6. 19:21
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem felejtetted el az ülőhelyet hozzáadni a jegyvàsàrlàsnál?Szerintem e-mailt írj első körben.
2016. szept. 6. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Ülőhelyet mindig automatikusan adja a rendszer a jegyvételkor, és lusz pénzért módosítani lehet, ha nem tetszik.

De itt már jegyvásárláskor sem rendelt hozzá ülőhelyet, az üresen maradt.

2016. szept. 6. 20:08
 3/4 A kérdező kommentje:
Amúgy e-mailes ügyfélszolgálati elérhetőségük nincsen egyáltalán, csak az emeltdíjas telefon, 250 Ft/perc...
2016. szept. 6. 20:09
 4/4 anonim ***** válasza:

Ezt a kérdést csakis te tudod lezongorázni a légitársasággal.

Valamit elronthattál.

Hívd őket először az ingyenes számukon.

2016. szept. 17. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!