A 100 as vonalon a fecske bhv-k miért vannak fordítva bekötve?
Mert a vezérlőkocsival van bekötve.
Ezt úgy értem ,hogy a mozodony felé van a vezérlőkocsi.
Nagyon sokszor, egyre többször van ez így, rossz nézni...
Sajnos nem minden vezérlőkocsi kompatibilis találomra minden mozdonnyal, csak amik épp azonos felújítási programban voltak. Ez jelentősen növeli az ilyen helyzetek számát. Tehát az is lehet, hogy a mozdony volt a rossz, a cseremozdonyt meg nem tudják vezérelni. Vagy egész egyszerűen lenyúlták a vezérlőkocsikat, vagy lejárt a fővizsgájuk, vagy egyszerűen épp "máshol vannak", mert ott sincs, aztán ami épp van, az csak dísz, gyakorlatban X éve nem vezérelhető, azért van ott, mert sima kocsi sincs már. Sajnos az ilyen esetek aztán évekre (örökre) úgy maradnak, és akkor megy a gépkörbejárási cirkusz a legforgalmasabb pályaudvarok kellős közepén. Nem beszélve arról, hogy a vezérlőkocsi elöl van, tehát azokat szokták rendszeresen összetörni. Egy csomó hiányzik, vagy használhatatlan. Igen, azok a a bizonyos vonatok évtizede vezérlőkocsi nélkül jönnek (vagy nem oda valóval), azt jónapot, majd kitolózzák az illetékesek. Továbbá, ha bármi 5 forintos műszaki hibája van, akkor nem lesz ám megcsinálva, á, arra valahogy nem tódulnak számolatlanul a német pénzek, mint a saját cuccaik nyavalyáira, rohadjon csak minél előbb széjjel, mint minden Mávagos, Dunakeszis vagy Ikarusos termék, úgy bánnak velük ezek, mint a meztelen csigával, és akkor óvatosan fogalmaztam. Az a csoda, ha még működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!