Ki mivel elégedett/elégedetlen a BKK-val kapcsolatban?
Ezt neked kellene ellenőrizni a csapatoddal...helyette mozi, mi meg csak összeírunk egy dolgozatra valót....
...amúgy mi az a bkk? mi a feladata?
Jó: Sűrű járatok, jó menetrend (még éjjel is), mindenhova jól el lehet jutni
Rossz: Koszos járművek, Kamerák hiánya miatt összefirkált megállók (ez főleg az 1-es és 3-as felújított megállóiban bosszantó)
Az új vezetés pontosan oda fogja visszataszajtani az egészet, ahonnan a BKV-t 5 éve előkaparták. Abban is biztos vagyok, hogy idén a jegybevétel is jelentősen is csökkenni fog, amit nem a szolgáltatás színvonalának növelésével fognak korrigálni, hanem jegyáremeléssel.
Ez van akkor, ha a közlekedés nem szakmai kérdés, hanem politikai.
De hogy a kérdésre is válaszoljak, ezzel a "jó' van az úgy" mentalitással nem értek egyet, szarnak mindenre, ill. megint azt csinálják amit már 20 éve sem kellett volna...
Amin csiszolnék az a fonódó villamos, mert állandóan késik, vagy fél év alatt sem sikerült tökéletesen behangolni valahogy (tehát a csúcsidei papíron 3-4 perces, gyakorlatban a lámpaciklusok szerint 3 vagy 4,5 perces követés helyet gyakran vannak 6 meg 7,5 perces lyukak is, utána ami meg jön az tömve van. )
Bár ahogy az új menetrendet néztem, sajnos nem igazán sikerül a fejlődés, pl. csúcson kívül a fehérvári úton ritkított 5 perces közös követés, amiből lesznek simán 7,5 perces lyukak is, amik majd felborítják az egész hálózatot...
"De hogy a kérdésre is válaszoljak, ezzel a "jó' van az úgy" mentalitással nem értek egyet, szarnak mindenre, ill. megint azt csinálják amit már 20 éve sem kellett volna..."
Ez alatt pontosan mit értesz?
#6!
Azt veszem észre, hogy egyre több dolgot elhanyagolnak. Ugyan többsége csak apróság, de pont ezektől az apróságoktól tűnt úgy, hogy tényleg az utasok érdekeit nézik. De pl. egyre több a rossz automata, koszosak az új villamosmegállók (főleg az 1-es villamos vonalán), több olyan jármű is van forgalomban, amelyiken nem működik a FUTÁR (holott a régi BKK idejében érvényben lévő szabályozás szerint így ki sem állhatna a garázsból).
Ill. újabban elfelejtik azt a tényt, hogy nem csak autó van a világon, a Bartók Béla út felújítási tervéből kivették a kerékpársávot, holott a régi BKK "találta ki".
És nem utolsó sorban szerintem a cég megítélésén is sokat ront, hogy egy megújulást képviselő cég (akkor) 25 éves elnökét lecserélik egy (most) 46 éves valakire, aki a kamerák előtt tagadja le a járatritkítást, mikor a menetrendekben remekül látszik.
#4
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!