Miért van az, hogy a KörICk áthaladnak az olyan városokon, mint Hatvan vagy Gödöllő, viszont megállnak az 1500-as Füzesabonynál?
F.abony 8000-es város és nagy forgalmú szárnyvonal kezdőpontja. Ráadásul Eger hagyományosan elérhető volt IC minősegű vonatokkal, ezt kvázi azzal kompenzálták az ütemes menetrendben, hogy jó átszállásokat biztosítanak F.abonyban.
Gödöllő és Hatvan inkább elővárosi típusú forgalommal bír, mint távolságival.
"Gödöllő és Hatvan inkább elővárosi típusú forgalommal bír, mint távolságival."
Akkor ilyen erővel Cegléden se álljanak meg az IC-k.
A lakosságot valóban benéztem, nemtom mivel keverhettem össze:)
Ha megnézel egy térképet, akkor látod, hogy Cegléd nem kis találkozópont.
Ide futnak be a Kecskemét irányából érkező vonatok (többek között azok, amik Szegedről indulnak). Plusz innen lehet elmenni a főváros felé. Illetve ide érkeznek Szolnok irányából érkező vonatok (Szolnok szintén közlekedési csomópont), és természetesen ebbe a Debrecenből jövő vonatok is beleszámítanak. Akár Szeged, akár Debrecen felé indulsz el Cegléd felől, később még rengeteg vasúti leágazás lesz.
Füzesabony szintén ilyen csomópont. Ide érkeznek vonatok a főváros felől, ezek aztán tovább indulnak Miskolc irányába. De az Egerből érkező vonatok is ide futnak be. Illetve jön még ide egy személyvonat Debrecen felől Tiszafüreden keresztül. Azt hiszem belátható, hogy ezek elég fontos közlekedési csomópontok ahhoz, hogy megálljon itt az IC.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!