Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Keletmagyarországon miért...

Keletmagyarországon miért ilyenek a vasúti kicsik?

Figyelt kérdés
Mikor lessz erre is flirt?

2016. jún. 15. 20:41
 1/4 anonim ***** válasza:
20%

Ilyen hulladék minőségű vonalakra minek jobb? A dízelek is minden egyes gázadásnál annyi gázolajat nyomnak ki elégetlenül, hogy abból egy jobb munkagép órákig dolgozik.

Ha jobb pályák lennének, jobb kocsik is mennének rá.

2016. jún. 15. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Hát a Budapest–Lőkösháza vonalat nem mondanám hulladék minőségűnek. Sőt!

Mégis az ősrégi, kék színű, lepukkant kocsikat küldik erre. Sajnos ennek okát nem tudom.

2016. jún. 15. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Akkor nezd meg a fuzesabony-debrecen vonalat.
2016. jún. 16. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Baromi egyszerű. A vasúti járműbeszerzéseknek is, mint minden beruházásnak, fontos ismérve a megtérülés. Márpedig egy járműbeszertési beruházás hamarabb térül meg, ha sokan használják. Ezért kerülnek az új járművek főleg a budapesti elővárosi vonalakra. Ez persze nem zárná ki önmagában a szintén forgalmas csabai vagy debreceni oldalt, de üzemeltetési szempontból lényeges, hogy egy típus minél kevesebb telephelyen legyen karbantartva. Ezért is Budapest-centrikus a járművek elosztása.
2016. jún. 16. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!