Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mivel magyarázható a rengeteg...

Mivel magyarázható a rengeteg lassújel az 1-es fővonalon?

Figyelt kérdés

Ezt a videot ha megnézi az ember, 10-20 mp-ként lát egy lassújelet kirakva

[link]



2016. jún. 8. 23:35
 1/5 anonim ***** válasza:
32%
Pályaállapotok.
2016. jún. 9. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 mantis religiosa ***** válasza:
100%

A szakaszmérnöknek, és a vonalbiztosnak évi kétszeri vonalbeutazás van előírva. Mivel a mondás szerint: " télen a fagy, nyáron a gaz, összetartja a pályát " , így ezek a beutazások tavasz és ősz végén történnek. Emiatt, meg azért, hogy a nyári vakáció minden vezetőnek nyugodtan taljen, rendesen megszóratják lassújellel a pályamesterrel, aztán majd lesz valahogy.


A másik, hogy alassújelek jó része, pénzkicsikarás miatt van, mert különben senki nem áldoz erre, csak cseszegetik a PMLI-t, hogy milyen rossz pályákon közlekednek a vonatok. Az állomáson meg hallod a hangosból: " ... vonat, műszaki okok miatt x percet késik. " . Mostmár tudod mire gondolj ilyenkor. :-)

2016. jún. 9. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ez nekem is feltűnt tavaly, amikor utaztam rajta Győrig (-Győr - Sopron).

Érzékem szerint (de ez mondjuk biztos csal + egyéb ok is lehetséges) 5-10-15 percenként lassítottunk a vonattal. Ráadásul mintha nem is ment volna szépen a vonat... Komárom és Tata között valahol (fáradt is voltam és sötét is volt, lehetetlenné téve, hogy pontosan tudjam) pedig pár percig kattogást lehetett hallani. Remélem, ezek csak a CFR-kocsi hibái... :( Mármint a nem szép futás és a kattogás.


Ugyanez a 80-as vonalra (a 80a érzékeim szerint egy merő lassújel, ahol épp nem, ott útátjárós lassújelek...), a 70-es vonalra, de a 100a-ra is, ami csili-vili uniós pénzből felújított ugyebár... Figyeltem, mikor érünk a zónázóval Monorra, hogy ne akkor ugorjak, amikor már áll a vonat (posta Bhv, kevés utassal). Mivel körülbelül minden állomásnál fékeztünk, bizonytalanná váltam. Aztán a kevés utasból is csak felállt pár, akkor lehetett tudni, hogy ez a fékezés ezúttal nem lassújel, hanem Monor.


Viszont az az érdekes, hogy minden vonalon szitál-dobál-ránt (a 30a-n is), a 70-es vonalon viszont tavaly szépen mentek a vonatok, Bmx, CAF-kocsi, posta-Bhv, Flirt... Hogy miért pont ott...



Ne kérdezzétek, hogy utasként miért figyeltem meg és miért pont ezt...

2016. jún. 9. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A magyarázat végtelenül egyszerű: nem fordítanak elég pénzt és figyelmet a pályafenntartásra. A biztonság érdekében a kötelező felméréseket, bejárásokat elvégzik, a javításokat már nem.
2016. jún. 9. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Ebből kifolyólag kb mennyit késik teszem azt egy railjet?
2016. jún. 10. 13:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!