Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincsenek tisztában a...

Miért nincsenek tisztában a mai napig a tisztelt utasok, hogy a busz hátsó része is ugyanabba az irányba megy?

Figyelt kérdés
Amióta az eszemet tudom, mindig az van, hogy elől egymásba ér mindenkinek az orra, a csuklón túl meg lábtengózni lehet.
2015. nov. 19. 12:18
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
mert az utasok kilenvenöt százaléka nem tud lábtengózni..esetleg, ha büfé lenne hátul, vagy italmérés...az más...tömve lenne a hátulja(is)
2015. nov. 19. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
92%
Baromi egyszerű: azért, mert a buszt az utasok többsége a megállótábla közelében várja, így ott is száll fel. Ezen kívül ma már a legtöbb állóhely is jellemzően elöl van, a második ajtónál, meg a csuklóban. Továbbá korábban, a tolócsuklósok elterjedése előtt a csuklós buszok utánfutórésze kanyarban jobban megrángatta a tisztelt utast, mint az eleje, menetdinamikai okokból.
2015. nov. 19. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
72%
Ha utas vagy és szerinted ez mindig így van akkor szállj fel te hátul és lesz helyed. Ha meg sofőr vagy mond be, hogy használják a busz hátsó részét is... Egyébként meg remélem nincsen nagyobb problémád az életben mert akkor nagyon szerencsés ember vagy :-)
2015. nov. 19. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
85%

Olyan ez mint a viccben.

-Menjenek már hátrébb, nem látják hogy ott sakkozni lehet...

-Jöjjön uram, úgy is hiányzik egy sötét paraszt! :D

2015. nov. 19. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem az emberek többsége közlekedés közben körülbelül nem gondolkozik. Jó, ez lehet, hogy sértő, de így van...


Utánozzák egymást, tömörülnek, egymás intim szférájának közelségét keresik. Ha ott a jármű, átfutnak a piroson, majdnem elüttetik magukat, odacsukatják magukat, leszállás után pedig andalognak az úticélig...


Én is megfigyeltem csuklós buszoknál, hogy az elejében tömörülnek.

Egész egyszerűen nem értem a logikáját. Inkább ácsorog akár összenyomva, mozogni nem tud, levegőt nem kap, az intim szférájába állnak de nem gondolkozna...


Egyébként a 2-es metró a csúcs az Örs vezér tere felé.

A Stadionoknál jól meg lehet figyelni: első kocsi csurig tömve, majdhogynem naptól és napszaktól függetlenül, második kocsi zsúfolt de kevésbé, harmadik kocsiban ülőhelyek vannak, a negyedik-ötödik kocsiban pedig tuti le lehet ülni a legnagyobb csúcsforgalom idején is. Jó, van, amikor sietni kell ténylegesen, és számít, hogy az Örsnél rögtön elől legyenek, de állítom a legtöbb embernek nem számít, mert még beugrik az Árkádba, találkozik másokkal és a másik is késik, 5 percenként jár a busz, ami már hazáig viszi... Én olyan vagyok, hogy ennyi időnyereség nem éri meg, hogy az első kocsiban szenvedjek, inkább hátul leülök, punnyadok, a gondolataimba mélyedek, vagy igen, néha telefont nyomogatok vagy olvasok valamit, ezzel több időt nyerek, mint az Örsön az előregyaloglás időtartama. Gyalogolni pedig én szeretek, felfrissít... igen, még egy peronon is jó gyalogolni a városi életmód közepette...


Busznál egyébként még érthetetlenebb számomra, mert ugye nem egy többkocsis jármű, ahonnan előre kell gyalogolni leszállás után. Ráadásul nemcsak akkor állnak meg a tábla mellett, ha elölről közelítik meg a buszmegállót, hanem akkor is odaandalognak, ha hátulról.

Nem baj, én ennek a jelenségnek rengetegszer köszönhettem szabad ülőhelyeket. :D


Ikarus 280-on egyébként közvetlenül a csukló előtt kényelmes állni, mert akármennyire zsúfolt a busz és akármennyien maradnak le, ott azon a részen kb. egy négyzetméteren áll egy ember.

2015. nov. 19. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Mert a fene nem fog hátragyalogolni, átverekedni magát a kismilliónyi utason és rádöbbenni arra, hogy ott sincs ülőhely és állóhely tekintetében se nyújt sokkal többet az utánfutó. Mindemellett sikerült ezt elérniük az idióta elsőajtózással az egész országban - korábban szinte mindenki, akit ismerek, inkább hátrébb szállt föl, azóta megszűnt ez a rendszer és megy egymás taposása inkább.
2015. nov. 19. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

OFF:

Azért azt bírom, hogy én nem bólogatok tapsolva és vigyorogva a nagy egyetértésemben, miszerint mindenki hülye, hanem felfedek egy problémát, ami az emberek 95%-ának csak bosszúságot okoz (a sofőröket is beleértve), és én vagyok lepontozva. :D Nem baj, nyugi, hozzászoktam már.

2015. nov. 19. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Nemtom, én hátra szoktm menni, mert sokat utazom és ott kisebb a tömeg. Az 1960-as évekbeli Amerikában szívesen lettem volna néger :D
2015. nov. 20. 03:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Ez egy nagy rejtély számomra is, pedig nem osztanak az elején pénzt, hogy azért kellene sorban állni... Sokáig a fűtésre gyanakodtam, hogy elől rendszerint jobb (volt) a fűtés a régebbi buszokon, mint hátul. De nyáron is??? Ha meg szól az ember, akkor meg minden, csak jó ember nem az, aki mer szólni. Szóval marad a rejtély.
2015. nov. 20. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 MrPifta ***** válasza:
100%
mert ha leszállásnál előre kell menni a végcél felé, akkor a busz elejétől kevesebbet kell gyalogolni, mint hátulról.
2015. nov. 20. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!