Sokszor a régi fa talpfákat miért nem cserélik ki, amikor felújítanak egy állomást?
Figyelt kérdés
A pályákon kicserélik normális betonra, de sok állomáson marad fa.
De, nem csak Magyarországon.Ausztriában is megfigyeltem, hogy a Westbahnhof-nál nagyon sok a régi faalj.Pedig pár éve lett felújítva kompletten az egész állomás.
Ezeken a képeken jól látszik:
2015. okt. 31. 13:59
1/5 anonim válasza:
Mert szükségtelen kicserélni, ha a következő felújítási ciklusig azbadott vágányon várható sebessèg és tengelyterhelés mellett megfelel a faalj is.
2/5 anonim válasza:
Mert a MÁV szétlopása után azokra már nem marad pénz.
3/5 anonim válasza:
"Mert a MÁV szétlopása után azokra már nem marad pénz." - tehát ez bizonyíték arra, hogy a Westbahnhof-nál is lopnak :-)
4/5 anonim válasza:
Biztosan régiek azok a faaljak? Szoktak vadonatúj faaljakat is beépíteni. Sokáig váltók alatt mindenütt faaljak voltak, mert az ott jelentkező terhelés eléggé más, mint a sima, egyenes szakaszokon. Külön hír volt a vasútbarátok között, mikor az egyik vonalon különlegesen megerősített betonaljakat tettek a váltók alá is. Az egyenes állomási vágány alatt a harmadik képen nem tudom, miért lehet faalj.
5/5 10 deka farhát válasza:
A harmadik képen eléggé újnak látszanak azok a talpfák!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!