HÉVen mi ez már? Nem elég, hogy 2 hó napja Tesco gazdasáfos a világítás (ajtónként egy darab fénycső ég), de már a kallerek sem végzik a dolgukar?
Az utolsó 3 kocsit fixírozzák csak. Az elsőkbe nem mennek át. Pedig onnan tudnának még sarcolni. Azokat akiket már elle nőriztek, minek még 2-3 alkalommal? Pedig ilyenkor még cigók nincsenek is., így a félelem nem válasz.
Hiába kérdeztük már többen a világítást és ezt. Bunkó, lekezelőválaszokat kaptunk. Pedig csak érdeklődés volt, nem felszólítás vagy bunkóskodás.
Mondanám, hogy írjál egy szép nagy panaszlevelet, de inkább azt tanácsolom, hogy menj be az egyik ügyfélszolgálati központba. A Keletin levő BKK ügyfélközpont megfelel?
(ennél többet, mi sem tudunk mit tenni, itt ha van is, egy BKK-s, akkor is, csak saját szabadidejében jön fel ide. A másik fele: ez sem, egy hivatalos csatorna, úgyhogy nem kötelezhető az intézkedés).
Kérdező, ne itt rinyálj, légy szíves. Minden hèten ekézed itt a HÉV-et, de kérdésed az nincs. Itt senki nem fogja megoldani a gondjaidat, fordulj inkább a megrendelő BKK-hoz.
Ide megy akkor gyere, ha tényleg kérdésed van. Köszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!