Bizonyos vonatokon (gyorsvonati, személyvonati szerelvényeken) az ülés olyan, mintha le lehetne hajtani, még fogantyú is van rajt, viszont maga az ülés csavarokkal van rögzítve. Azoknak a fogantyúknak mi a szerepe?
Ez még távolról sem néz ki lehajthatrósnak. A karfa is a váz része.
Merre járnak ilyen hipervonatok?
a foganygyús lemaradt:
Arok segítenek állva maradni csomagpakolásnál, stb, ha fékezés (hirtelen történő legtöbször) van.
Nem pont ilyen, de igen, hasonló típusú (tehát ez az érdekes ,,fogantyús" változat) valóban közlekedik Magyarországon.
Köszönöm a válaszokat!
Szia! Én hasonlóan kinéző üléseknél azt tapasztaltam, hogy kicsit előre lehet csúsztatni az ülőfelületet, félig fekvő helyzetbe. Persze csak ha nem ül szemben senki. Általában, ha alaposan megnézed az ülés szerkezetét, alulról is megnézed, akkor ki lehet találni, hogy melyik rész mozgatható. De talán lesz olyan, aki pontosat tud mondani.
(Btw., jó lenne, ha az ilyen plusz funkcióval ellátott ülésekhez tennének valami magyarázó kiírást vagy ábrát.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!