Hogy hoznak össze ennyi késést, és mi ez a fejetlenség?
Hétfő este felsővezeték-szakadás volt Rákoson. Ebből adódóan az egyik vágány használhatatlan lett (mivel állt rajta egy vonat törött áramszedővel), illetve az egész állomáson lekapcsolták az áramot a javítás idejére. A vonatok indítását dízelmozdonyos megtolással végezték.
Azt gondolnám, hogy persze, okoz ez némi fennakadást, mert a mozdonyt rá kell állítani a vonatra, megtolni, majd mozdony vissza. De ez vonatonként 10-20 percnél nem lehet hosszabb idő. Oké, lehet, hogy én vagyok a laikus, de a 100+ perces késések úgy gondolom irreálisak, ha az utasok tolják át a vonatot a problémás szakaszon, még akkor is hamarabb megvan.
Másik, hogy szokás szerint nincs tájékoztatás, meg gondolkozás. A vonatokat megosztva is lehetett volna közlekedtetni, mert így fél Kelet-Magyarország lebénult. Azt sem értem, hogy minek éjszaka 80+ perc késéssel szolnoki zónázót elindítani, ami természetesen ragaszkodik a menetrendhez, és sehol nem áll meg Sülysápig, közben meg az a vonat, ami megáll, 60+ percet késik, így hagynak 1,5-2 órás lyukat 2 személy között.
Vonatonként 10-20 perc késés.
az első vonat 10 percet késik, akkor a mögötte lévő már 20-at fog, mert nem tud beállni illetve tovább indulni.
Ez pedig egy sűrű vonalon a sokadik vonatnál, már összejöhet a 100+ perc késés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!