Vác-Budapest vonalon átlagosan mennyit késnek a vonatok reggelente?
Nem vagyok ingázó, hétvégén szoktam néha vonatozni, akkor általában 0-1 percet késik a vonat (fenti vonalon is!) vagy max 2-3 percet.
Viszont figyelem néha a vonattal utazók beszélgetéseit, meg kíváncsiságból párszor ránézek a vonatinfó térképére is.
El kell szomorítsalak, mindig fog késni 5-10 percet.
Ahol a korszerű, dinamikusan lassító és gyorsuló motorvonatok járnak, azok a vonalak vonatinfón is mindig zöldek, amikor ránézek, az ismerősöktől meg nem hallok panaszt. Akkor se, ha a vonal maga nem felújított (pl. Százhalombatta felé).
A Dunától nyugatra általában zöld a térkép, keletre viszont a fele sárga...
Ahol ezek a posta BHV emberkínzó, még tárgyak szállítására se alkalmas borzalmak járnak... :( Mint Felétek is...
Monor/Cegléd felé hallani a legdurvább "történeteket" kimaradásokról, stb-ről.
Legutóbbi, idézem: "rekord idő alatt ért be a vonat a Nyugatiba. Csak tíz percet késett"
Egyébként próbáld pozitívan felfogni! ;)
5-10 perc késés szomorú ugyan, a MÁV csipkedhetné magát, hogy ne legyen ennyi, de még belefér.
Budapesten belül is előfordul.. Nem jön a villamos, nem jön a busz, hirtelen dugóba kerül a busz ott, ahol nem szokott.. máris 5-10 perc késés. Mondjuk akkor izgalmas lehet Nektek ingázóknak, ha a MÁV is késett 7 percet és a villamos se jön mondjuk 8 percig...
Mit szóltál volna, ha korábban jársz arra? Amikor 12 perc késés volt a kötelező alap (vagyis olyan menetrendet írtak, amit gyakorlatban nem lehet betartani), csúcsidő végére meg órás késések voltak, úgy szét volt már csúszva az egész, hogy azt se lehetett tudni, melyik vonat melyik, az utóbbi másfél évtizedben az ember már csak random járt ki az állomásra, hogy majd lesz valami...
Na ez már nincs... viszont mióta beindították az esztergomi vonatokat, az észrevehetően rádobott 5-10 percet, mert ugyebár az ominózus állatkerti váltókörzetben szájtépésen kívül semmiféle átépítés nem volt.
Ami meg a másik: amikor ezrek próbálnak meg felnyomulni a vonatra, akkor visszasírják az originálban 1280 férőhelyes ingákat, meg az 1400 férőhelyes duplahernyókat. Úgy bírom, amikor kxrvára tisztában vannak a vonatok ülő- és állóhelykényelmével olyanok, akik a büdös életben nem jártak vonattal. Akkor mennének oda véleményezni, amikor épp lincshangulat uralkodik, hogy újabb 200 ember leülni nem tud, aki meg ül a lábát nem tudja normálisan a másiktól hova tenni, napi két órában ugyanazért 20-30 ezer forintos bérletárakért...
#3 ha nekem szólt az írásod vége, nekem igenis nem szimpatikusak a csíkos ingák!
Nem szívesen járnék be velük, hogy aztán minden nap hányingerkeltő vasporszagom legyen és egy év alatt 20%-kal romoljon a hallásom...
Én lassan ezeket a vasútvonalakat kerülöm hétközben, hétvégén ha tehetem, az is szempont, hogy melyik vonat FLIRT (sokszor jártam arra és már megfigyeltem).
Szerencsére a forgalmasabb vonalakra jönnek nagyobb kapacitású motorvonatok, így itt is normálisabb színvonal lesz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!