Maximum csak akkor, ha tram-train-ként, a többi 3 vasútvonalba lenne integrálva: 142-es (Lajosmizse - Kecskemét), 146 (Kecskemét – Kunszentmárton) - lenne megállója a reptérnél is, 152 (Fülöpszállás – Kecskemét).
2015. aug. 31. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Egyetértek Krekonexszel: önmagában nem tartana el Kecskemét egy villamosvonalat, de a környező településekkel együtt már lehetne egy tramtrain rendszeren gondolkozni - különösen Kiskunfélegyháza, Nagykőrös, Ceglèd viszonylatában. De ez ugye második vágányt igényelhet a ceglédi oldalon.
2015. aug. 31. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
A google-ben megtalálhatod, hogy hány utas/óra felett érdemes villamost alkalmazni. Kecskeméten ez nincs meg.
Amit az első két válaszoló ír, nem hülyeség alapvetően, de inkább utópia jelenleg
2015. aug. 31. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Utópia? Ehhez képest Hódmezővásárhely-Szeged viszonylatban már elég komoly projektelőkészítő munka folyik. Ami azért jó, mert a későbbi projekteknek már meglesznek a jogi keretei és lesz hazai tapasztalat is. De ternészetesen ha maga Kecskemét nem akar ilyet, akkor garantáltan nem lesz belőle semmi. És megkockáztatom: tramtrain nélkül is lehet hatékony hálózatot létrehozni abban a régióban.
2015. aug. 31. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Ha idevalósi vagy, tudhatod, hogy a legtömöttebbek az 1-es, 3-as, 12-es, 14-es buszok vonalai. Ezeken lehetne villamoshálózatot üzemeltetni csak. Máshol pillanatnyilag a busz gazdaságosabb, nincs az az embertömeg, ami kitölteni a villamosokat a nap minden szakában. Ami még lehetőség lenne, hogy a belterületen villamosvonalakat üzemeltetnek, és a város szélére helyezik a buszpályaudvarokat, a villamosra terelve a városba be-és kiáramló embereket. Ehhez viszont olyan pöpec menetrendet kellene készíteni, amit itt nem lehet. Ha már villamosítani kellene, akkor Kecskemétnek trolibuszhálózat érné meg szerintem.
2015. aug. 31. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Egyáltalán nem érné meg a Villamos kecskemétnek, olyan település szerkezete van a városnak hogy abszolút gazdaságtalan lenne maximum tram-train ként. Két legforgalmasabb pontja közt is elenyésző a távolság. De egy Kecskeméten belüli önálló villamoshálózat teljesen felesleges. Meg meg kell nézni a kihasználtságot a buszok 80% üresen szaladgál szinte a teljes vonalon az említett viszonylatokon is csak csúcsidőben munkanap van érdemi forgalmi de egy csuklós busz oda is elég bőven. Csúcsidőn kívül vagy hétvégén ki használná ugyan a villamost az 10-20 ember akinek még egy szóló busz is sok?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!