Pedig szerintem jövedelmező volna kezdeni valamit a HÉV-ekkel.
A csepelit és a ráckeveit összekötni első körben, lehetőleg beljebb vinni (de legalább összekötni).
Megfelelő új szerelvényeket vásárolni rá.
Felújítani a vonalakat mindenestül. Én örömmel látnám, ha úgy újítanák fel, hogy magasabb sebességre legyen képes, persze ahol lehet. Pl. nem ott, ahol nincs elválasztva eléggé a közúttól, akár járdától és nem is lehetséges, vagy ahol nem lehetne kiegyeseníteni, mert házakat kellene bontani.
Továbbá én még a MÁV-nál és a BKK egyes járatain meglevő zónázó rendszerrel kísérleteznék a HÉV-vonalakon is, hogy aki például Dunaharasztiból jön be, gyorsabban beérjen.
Vizsgálnám, a csepeli HÉV-et hogyan lehetne esetleg dél felé hosszabbítani.
Versenyképesebb szolgáltatás, több utas lenne a végeredmény.
Első körben viszont legalábbis felújítás, ne legyen sebességkorlátozás, magasabb lehetséges pályasebesség és elgondolkozni, milyen új jármű legyen.
Tarlós??? Ilyen kèrdésekben súlytalan figura, az ekkora méretű uniós projektekről kormányszinten döntenek.
Az 5-ös metró első szakasza egy tervezés alatt álló projekt, ennek része lenne a H6 felújítása. Átfogó felújítás márpedig nem lesz addig, amíg el nem dől: mikor és milyen feltételekkel épülhet az M5 metró
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!