Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV mikor szeretne valami...

A MÁV mikor szeretne valami értelmes információval szolgálni a Keletivel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

Tegnap este óta írogatják ki rendületlenül, hogy vágányokat kellett lezárni a szél miatt lehulló törmelékek miatt. Na igen ám, de még ma délután 4-kor sincs semmi infó arról, hogy ezt várhatóan mikorra sikerült megoldani, holnapra, jövő hétre, jövő hónapra?


Ehelyett kiírják a kamu szarságukat, a vonatok mennek össze-vissza (abszolút menetrend nélkül), és nem lehet tudni semmit.


Ez miért van így? Oké, vihar volt tegnap, de mára lépjünk már tovább.


2015. júl. 9. 16:15
 1/3 anonim ***** válasza:
Az operatív változások kommunikációja sosem volt erőssége a MÁV-csoportnak. Ennek szerintem az a fő oka, hogy a szervezeti kultúra nem eredmény-, hanem feladatközpontú. Így az utasok elégedetté tétele helyett a cél a vonatok leközlekedtetése, ami viszont erőforrást és figyelmet von el az utastájékoztatástól és úgy általában az információ áramoltatásától. Így aztán hiába tudja a menetirányító, hogy a 15. vágànyon álló, már egyszer lemondott vonat hamarosan mégiscsak elindulhat, miközben a hangosbemondó a 14.-re tereli át a vonat utasait, miközben a 14. vágányon álló vonat jegyvágója meg csak annyit tud, hogy majd megy valamikor a vonat valahová.
2015. júl. 9. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Könnyű leírnod, hogy oké vihar volt, lépjünk tovább. Ha ez csak ennyi lenne, akkor a vasútnak is varázsütésre menne. De nem ennyi.


Ráadásul itt a vasút csak elszenvedője az esetnek, ugyanis a szomszédos posta teteje vált fel úgy 1000 négyzetméteren, amit apró darabokban tudnak csak leszedni, és helyrerakni. A posta pedig nem sokat nyilatkozik az ügyről, raadásul az egész ügyintézés is akadozott, a keleti állomásfőnöke házalt a postánál,nhogy legyen mar valami, holott nem igazán az ő feladata lenne ez...

Ma nekiálltak bontani, de hatalmas darab szakadt fel, és a gerendák is sérültek, éjjel pedig szerintem nem dolgoznak.


Hivatalosan nem jelezte a posta hogy meddig tart a munka, a máv hiába lérte többször is. Ráadásul a területet a Katasztrófavédelem mint hatóság zárta le, és neki is kell visszaadnia majd ha a bontásr befejezték.


A máv úgy készül, hogy napokig tarthat, technológia is e szerint készült az új helyzetre, viszont a mávot köti a szabály: ha meghirdeti, hogy mondjuk holnap is ez lesz a helyzet, akkor azt be kell tartani akkor is, ha pl reggel 8-kor azt mondják, befejezték a bontást és használható az öt vágány...


Könnyű fikkantani a tájékoztatást vagy annak hiányát de kicsit szerteágazóbbak annál a dolgok, minthogy pista bácsi bakter leszarná az utasokat.....

2015. júl. 9. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Ne haragudj, 2. válaszoló, de ez 90% bullshit. Természetesen ez az eset minősíti a postát és a katasztrófavédelmet is. Oké, a MÁV nem tud semmit. De akkor is lehet értelmesen szervezni a közlekedést, nem úgy, ahogy tegnap, mert az egy paródiába illene bele.


Azt nem lehet tolerálni, hogy 50-100 perceket késnek a vonatok, kb. 50% kapacitással, mert a vasút akkora gyökér, hogy maguk sem tudják, mit és hova közlekedtessenek. Sajnos az 1. válaszolónak igaza van a hozzáállással kapcsolatban.


Kapásból át kellett volna rakni Kelenföldre a vonatok egy részét, és máris nem lett volna akkora gáz. Megoldották már nem egyszer. Ehelyett lemondtak kb. minden vonatot, és ilyeneket mondanak, hogy Kőbánya felsőig VAGY Rákosig közlekedik a megmaradó. Most mi az a vagy? Nem tudják eldönteni? Akkor hol szálljak le?


De oké, legyen, menjenek Kőbánya felsőről (vagy Rákosról, lényegében mindegy), menjen kevesebb, viszont akkor legyen egy menetrend, hogy így meg így fog indulni a vonat, ezzel meg ezzel a gyorssal gyere ki Kőbányára/Rákosra. De nem. Ahogy esik, úgy puffan! Majd megy valami valahogy.


Tegnap Kőbánya felsőre kimentem az egri gyorssal, pont beállt egy "szerelvényvonat" a 4. vágányra, nem sokkal később elkezdték mondogatni, hogy az megy Szolnokra. Többször elmondta, hogy "menetrend szerint 17:21-kor indul". (Amúgy mi az, hogy menetrend szerint, amikor semmi nincs menetrend szerint?) Aztán a Keleti felől bejött egy vonat az 1. vágányra, közölte, hogy az is Szolnokra megy. Itt már kezdtük elveszteni a fonalat, azt is elkezdte folyamatosan bemondani, ennek ellenére mindenki bízott benne, hogy mi megyünk előbb. Aztán kb. 17:30-kor közölte, hogy "azonnal indul Szolnokra a vonat az 1. vágányról". És tényleg el is ment üresen. Utána 3 perccel meg mi, a teli vonattal. Az ész megáll.


Közben este megnyitották a vágányokat, szólt a hír a weboldalon. Gondoltam, milyen jó, ma már minden megy normálisan. De nem. Ezek a gyökerek úgy készültek, hogy ma sem lesz semmi jó, és sokkot kaptak a hírtől, hogy bizony mehetne a forgalom. Szerelvények széthagyva a vonal minden állomásán, gondolom a személyzet egy része megkapta a szabadnapját... Minden vonat 20-30 percet késett még mindig a 120a-n, rengeteg továbbra is kimaradt. Bizony, ez a teljesítmény!


Tegnap esti történetként is hallottam, hogy a 20:15-ösre közölték, hogy csak 50-kor fog indulni, aztán elkezdték bemondani a 20:50-est is ugyanúgy. Tipikus MÁV.


Persze egyszerű mindezt a postára meg a katasztrófavédelemre fogni. Meg persze a viharra, mert a vis majort imádja a MÁV, ugyanis utána napokig nem kell megfelelő szolgáltatás nyújtani.

2015. júl. 10. 10:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!