Vajon a spanyol villamos gyorsabb lesz a régi villamosnál?
A CAF-ok nem a csehszlovák Tatrákat váltják ki, hanem a Ganz csuklósok nagy részét.
A sebességük ugyanannyi lesz, mint a többi villamosnak, mivrl a KRESZ és a pályaállapot határozzák meg a villamosok sebességèt, az 50 km/h Vmax-ot nyilván minden típus eléri. A gyorsulás lehet kicsit jobb a règebbi típusoknál, de a Tatra villamosokhoz képest az utasok biztonsága és komfortja miatt sokkal durvább gyorsulást vagy lassulást nem nagyon lehet alkalmazni.
A Tátrák nagyon dinamikusak, tippem szerint az új maximum ugyanennyire lesz az. Nekem néha kényelmetlen is, rossz az egyensúlyérzékem, így sokszor dőlöngélek.
Remélem jó lesz a CAF.
Végre akadálymentes.
Egyébként nem tudom..
A mesterséges szellőztetéses, klímás járműveket kevésbé szeretem, mert általában hangosan járó ventilátorok keringtetik a benti, szinte ájulásig elhasználódott levegőt. A nagy nyitható ablakfelületek miatt ezért szimpatikusabb a Tatra.
Aztán hogy milyen lesz a futása, mennyiszer robban le...
Én Tátrákat javítok.
Átalakításra,és felújításra fognak menni a Tátrák,szó nincs arról,hogy elmennek!
Nem lesz semmivel gyorsabb a spanyol villamos,mert 50 a megengedett,a pálya állapota pedig minden villamost befolyásol sebességben.
Az új villamosok szebbek,tisztábbak,korszerűbbek lesznek,de nem gyorsabbak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!