Most már nem. Új hálózatot kiépíteni rettentő költséges és a megtérülése csak abszolút értelemben lenne biztosított: az elektromos buszok fejlődése miatt már középtávon sem biztos, hogy a troli lesz a legjobban megtérülő zöld közlekedési megoldás.
2015. ápr. 7. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Már sehol nem épitenek ki új troli vonalakat, mert jönnek az akkus és hibrid buszok.
2015. ápr. 7. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Egyetértek az előző válaszadóval:
trolibusz-hálózatot, újonnan kiépíteni, vagy ahol van - ott bővíteni sincs, már értelme, mivel az elektromos buszokat, a megállókban is lehet tölteni, de vannak még hibridek, illetve a dízel buszok is nagy fejlődésen mennek keresztül (+ még vannak a gázüzeműek). A hidrogéncellásokról annyit, hogy még nagyon drágák: [link] (tudom, 5 éves cikk, de ma sem egy olcsó mulatság).
2015. ápr. 7. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
A meglévő hálózatok bővítése még rövid távon megérheti,főleg ott, ahol nem kell jelentősen bővíteni a betàpláló kapacitást. De szerintem a legtöbb helyen már a kivárásra játszanak a döntéshozók.
2015. ápr. 8. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Inkább a helyi hév-et kellene újra elővenni, és a bokortanyákra kb 30-40km-es körzetben járatni a buszok mellett.
Nekem pl ez gondot jelent, mivel régebben tudtam vonattal menni a városba, viszont mára nincsen járat, így buszra vagyok kényszerítve, ami túltelített, vagy egyszerűen nem is jár olyan gyakorisággal.
2015. ápr. 8. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Nemrég készült egy részletesebb tanulmány troli/villamos építéséről. Persze nem kell félni hogy akármi is megvalósul:
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!