Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Akkor most duplán húztak le?...

Akkor most duplán húztak le? (BKK)

Figyelt kérdés
BKK automatánál akartam venni bérletet, eljutottam odáig ,hogy beraktam a bankkártyát de kb 1 perc után se csinált semmit. A terminál kiírta ,hogy vegyem ki a kártyát de bérletet nem kaptam. Elmentem egy másik automatához és ott minden simán ment.
2015. febr. 11. 12:58
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Biztos, hogy az első helyen nem adott bérletet? Nyomtatás elindult? Nem adott információt sikertelenségről?
2015. febr. 11. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
megnéztem a helyet ahol ki kellett volna adnia de nem adott semmit...+nem is villogott összevissza ahogy szokott
2015. febr. 11. 13:26
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Hát, ha eljöttél a géptől, akkor már csak az marad, ha a bankban megkérdezed, vagy ha van netbankon.

Érdemes keveset áldozni az SMS-értesítésre annak, aki bankkártyát használ.

2015. febr. 11. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Igen pont ezt csináltam. Szerencsére csak 1* vontak le.

Köszi a segítséget

2015. febr. 11. 13:41
 5/7 anonim ***** válasza:

Máshol is hasonló a helyzet, ahol bankkártyával lehet fizetni, ilyenkor meg kell nézni, hogy ténylegesen vontak le összeget.

Ahol én dolgozom, ott is lehet bankkártyával fizetni az automatánál és több alkalommal fordultak hozzám, hogy most a PIN kód beütése után, nem kaptak jegyet.

2015. febr. 11. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 darujev ***** válasza:
Ha kétszer levonta volna: írsz egy levelet (emil) a cégnek, vagy személyesen teszel panaszt valamelyik ügyfélszolgálaton. Ehhez szükséges az időpont, helyszín, jobb esetben az automata számának ismerete és a hibajelenség megadása. Ezután kivizsgálják az esetet (az automata minden tevékenysége visszakövethető) és amennyiben valóban jogos a panasz kártalanít a cég, azon módon ahogy szeretnéd. Sajnos a procedúra idő (vagy egy hónap is), de saját érdeke is az embernek végigvinni. És tényleg visszakapod, ha jogos.
2015. febr. 11. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
31%

A BKK még mindig vígan hirdeti mindenütt, hogy "Időt spórolunk önnek az új BKK-automatákkal". :D


Egyszer kell, hogy lehúzzon egy vacak automata, az utána való hosszas procedúra (akár 1 óra) végeztével inkább végigálltál volna egy 5 perces sort a jegy és bérletpénztárnál (amiket sorozatosan zárnak be). A pénztárosnak panaszkodhatok, hogy rossz jegyet/bérletet adott, esetleg rosszul adott vissza, volt is erre nem egyszer példa, de legalább minden esetben egy percen belül orvosolva lett a probléma, helyben.

2015. febr. 11. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!