A Volán Társaságok milyen erőfeszítéseket tesznek a
feketéző buszsofőrök ellen?
Figyelt kérdés
Folyamatos járatkimaradások, megszűnő járatok a "kevés" utas miatt, lerobbanó évtizedes buszuk, pótló nincs. Tisztelet a kivételeknek. És mindenki a MÁVot szidja.
2014. dec. 10. 06:34
1/8 anonim válasza:
Ez miért lenne feketéző buszsofőrök hibája? A menetrendeket, járatokat a Volán Társaságok ügye. Nincs pénz nekik sem a buszok pótlására.
2014. dec. 10. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Ha egy egyébként 11 fizető utas helyett 2 regisztráltat látnak a központban hosszútávon, ott baj van. Megértem én őket, de a tököm kivan már.
2014. dec. 10. 07:23
3/8 anonim válasza:
Az ellenőrök feladata többek közt a maxizás visszaszorítása lenne, de a módszereik elég gyengék, a sofőrök állandóan leadják egymásnak a drótot.
Egyes, sok olyan járat van, ami a cégek statisztikáiban kis forgalmúnak tűnik, mert a buszsofőrök zsebre dolgoznak. Ez nyilvàn sem a sofőröknek,,sem az utasoknak nem jó hosszú távon. Sokan szemet hunynak felette, de magukkal szúrnak ki.
2014. dec. 10. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
ez érdekelne, merre ilyen gyakori, mert én nem tapasztaltam még sosem, hogy teszem azt, nem ad jegyet a sofőr...lehet én lakok rossz helyen...
2014. dec. 10. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Volt pár éve egy riport a Fókuszban (ha minden igaz, ott), ami a Hatvani Volán járatairól szólt. Ott egy időben állítólag egyáltalán nem volt divat jegyet adni, de a riport után volt némi cirkusz és ezt sikerült visszaszorítani. Egyébként a Volánbusz helyközi járataival (főleg Dunakeszi környékével) kapcsolatban is olvastam ilyeneket. Személyesen én se találkoztam még ilyennel (a Jászkunnal szoktam utazni).
2014. dec. 11. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
én is max itt olvastam egy régebbi kérdésben, hogy tán a volánbuszosok elővárosi járatokon csinálták hogy az "ismerős", helybéli sofőr volt, akit elvitt ingyen.
2014. dec. 11. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Addig sajnos nem sok mindent lehet tenni, amíg a sofőrök egymásnak telefonálgatnak, hogy hol vannak az ellenőrök.
Ha lebukik akkor a sofőrnek is fizetni kell, de az az általános, hogy az utassal "feleznek", persze jegy az nincs.
Ez látszólag akkor az utasnak is megéri, viszont amikor megszűntetik a járatot "kihasználatlanság" címén, amivel mondjuk munkába jár, már nem hiszem, hogy olyan jó lesz...
2014. dec. 23. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Manapság visszaszorul a dolog. Legfőképpen helyi járatokon divat, ahol 300 FT körül mozog egy jegy. Szentendrén lakom, itt is van néhány helyi vonal. HA felszállsz és "jegyet kérsz" akkor természetesen megkapod. Ámbár bevált dolog, hogy az utas a jegy ár kb felét a sofőr kezébe nyomja és bemondja a megálló nevét ameddig megy. Nem mindegy, hogy 2 kilométerért este az utolsó buszon, a -10fokban 300Ftot vagy 150et fizetsz ki! :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!