A BKV miért nem vesz új metrót az oroszoktól?















Konkrétan ezt próbálják most a piaci verseny kizárásával átnyomni. Kiírnak egy tendert a Metrovagonmasra optimalizálva, akik felújítás címszó alatt gyakorlatilag új kocsikat építenének.
Ezzel két igen nagy baj van: a verseny kizárása miatt ez a megoldás jó eséllyel sokkal drágább lesz az adófizetőknek, ráadásul a feszült EU-orosz viszony miatt komoly a kockázata egy időközben megszülető hitelnyújtási vagy importkorlátozásnak.





Tényleg akkora erényként kellene azt kezelni, hogy mai napig gyártják azokat a korazerűtlen szarokat amik 45 éve is korszerűtlenek voltak?? A nyolcvanas években már a félvezetős szaggatós technika már természetes volt, mi meg vettük ezeket a szarokat, és gyártják a mai napig. Taps, függöny.
A Ganz pedig szintén egy életképtelen szar volt, sajnos qbból élt, hogy a máv úgyis megveszi akármit gyárt. Tessék megnézni az m63-asok sikersztorijat is. Messze nem volt a ganz attól, hogy üzembiztos metrót gyártson... A G2 legapróbb hibáit is képtelenek voltak orvosolni...










"A Ganz pedig szintén egy életképtelen szar volt, sajnos qbból élt, hogy a máv úgyis megveszi akármit gyárt. Tessék megnézni az m63-asok sikersztorijat is."
Vagy az Új-Zélandra, Görögországba, Malajziába, Tunéziába, Argentínába, Uruguayba, Brazíliába exportált vonataink sikersztorijait. Fröcsögni könnyű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!