Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKV miért nem vesz új...

A BKV miért nem vesz új metrót az oroszoktól?

Figyelt kérdés
Az orosz gyár többször felajánlotta már, hogy csinálnak új kocsikat, mert még gyártásban is vannak azok a fajta kocsik amik most mennek a hármason. Lehet, hogy nem lenne olyan dizájnos mint az Alstom de legalább új lenne és nem lenne életveszélyes. Miért nem fogadják el tőlük az ajánlatot?
2014. okt. 25. 20:34
 1/9 anonim ***** válasza:
32%
Már az is beteges, hogy anno azokat megvették, holott a magyarok simán tudnának GYÁRTANI is metrókat ugyanúgy mint buszokat, meg autókat annak idején.
2014. okt. 25. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Hát igen ha a Ganz lehetőséget nem puskázzák el, most nem lenne ez a probléma. Kár érte.
2014. okt. 25. 20:45
 3/9 anonim ***** válasza:
Gondolom nincs rá pénz.
2014. okt. 25. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem vagyok én abban olyan biztos, hogy az új orosz metró, csak "dizájnban" maradna alul egy két nyugati konkurens termékével.
2014. okt. 25. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
82%

Konkrétan ezt próbálják most a piaci verseny kizárásával átnyomni. Kiírnak egy tendert a Metrovagonmasra optimalizálva, akik felújítás címszó alatt gyakorlatilag új kocsikat építenének.


Ezzel két igen nagy baj van: a verseny kizárása miatt ez a megoldás jó eséllyel sokkal drágább lesz az adófizetőknek, ráadásul a feszült EU-orosz viszony miatt komoly a kockázata egy időközben megszülető hitelnyújtási vagy importkorlátozásnak.

2014. okt. 25. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
A jelenlegi helyzetben tényleg szerencsétlen lenne, de egyébként az lenne az ésszerű, ha a Metrowagonmash nyerné a tendert, nem? Végülis ők gyártották őket, csak értenek hozzá...
2014. okt. 25. 21:31
 7/9 anonim ***** válasza:
68%

Tényleg akkora erényként kellene azt kezelni, hogy mai napig gyártják azokat a korazerűtlen szarokat amik 45 éve is korszerűtlenek voltak?? A nyolcvanas években már a félvezetős szaggatós technika már természetes volt, mi meg vettük ezeket a szarokat, és gyártják a mai napig. Taps, függöny.


A Ganz pedig szintén egy életképtelen szar volt, sajnos qbból élt, hogy a máv úgyis megveszi akármit gyárt. Tessék megnézni az m63-asok sikersztorijat is. Messze nem volt a ganz attól, hogy üzembiztos metrót gyártson... A G2 legapróbb hibáit is képtelenek voltak orvosolni...

2014. okt. 25. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
A Ganz tudott jó dolgokat gyártani, de külföldi piacra főleg, mert akkor be tudtak építeni nyugati alkatrészeket is. Hazai piacon az import korlátozás miatt KGST alkatrészeket tudtak csak felhasználni.
2014. okt. 26. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"A Ganz pedig szintén egy életképtelen szar volt, sajnos qbból élt, hogy a máv úgyis megveszi akármit gyárt. Tessék megnézni az m63-asok sikersztorijat is."


Vagy az Új-Zélandra, Görögországba, Malajziába, Tunéziába, Argentínába, Uruguayba, Brazíliába exportált vonataink sikersztorijait. Fröcsögni könnyű.

2014. okt. 26. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!