Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek a MÁV selejtezni...

Szerintetek a MÁV selejtezni fogja az első BVmot motorkocsit a balesete miatt?

Figyelt kérdés

[link]

Ebből a villamos motorvonatból konkrétan 3 szerelvény készült. Egy elég súlyos balesetben ütközött egy busszal, és az egész vezetőállást újra kellene építeni. Kívülről nem tűnik vészesnek, de biztosan vannak mikrorepedések a főkeretben, amik az ütközés erejéből keletkeztek.

Mivel csak 3 szerelvény van, és helyettesíthető a balesetet szenvedett BVmot motorkocsija az azonos villamos berendezések miatt egy BVhmot motorkocsival, a MÁV a drága javítás helyett gazdasági okokra hivatkozva inkább kidobja szerintem. :(


2014. okt. 20. 14:28
 1/7 A kérdező kommentje:
Azt elfelejtettem leírni, hogy a baleset Tatabányán történt nemrég.
2014. okt. 20. 14:29
 2/7 anonim ***** válasza:

Ha selejtezni fogja, akkor nem a balesete miatt teszi meg.

Olvasd el ezt a cikket:

[link]

2014. okt. 20. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Az durva, hogy a 3 szerelvényből csak 1 üzemképes. És az az egyetlen pont most tört össze.
2014. okt. 20. 16:16
 4/7 darujev ***** válasza:
Ne legyenek nagy félelmeid, a képen látható sérülés egy vasúti járműnek semmiség. Kitörött a szélvédő és sérült kicsit az ablakkeret, lejött némi festék meg talán picit hullámos lett egy-két lemez.. nem nagy munka a műhelyben, mint írták a sorozatnak ez a legkisebb probléma, ez orvosolható. Távol van ez attól, hogy a főkeret sérüljön. Egy csuklós Ikarus pótja nem ellenfél, egy teli kavicsos dömper már inkább.. Hiába tört szét látványosan a busz.. a vonat sebessége és tömege így hat rá, mintha kartonból kivágott makett lenne.
2014. okt. 20. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem lesz kuka.
2014. okt. 21. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 10 deka farhát ***** válasza:

Épp akartam írni, hogy szinte "csak" lemezmunka az egész, és újra munkába állhat.


A busztársaságnak meg van felelősségbiztosítása, így jó eséllyel fizeti a javítást.


Szép példa erre (igaz nem MÁV) a kukásautóval ütközött Tatra villamos esete Pesten. A biztosító vállalta a helyreállítás teljes költségét. A Fehér úti járműjavítóban meg gyakorlatilag teljesen újjáépítették a villamos sérült felét.

2014. okt. 28. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Volt NOHAB, ami úgy lett kidobva, hogy a festés sérült csak rajta (és ez nem a leállításkor volt) szóval a vezetésnek ürügy kell, hogy leállítsák ezt, az amúgy nagyon gyatra szériát, akkor nem állítják talpra, még akkor se, ha aprópénz a javítás.
2014. okt. 28. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!