Sokkal kihasználtabb lenne az M4-es metró, ha legalább a Bosnyák térig közlekedne, s így elérné Zugló központját (és az 1-es és a 3-as villamost)?
Jah. Azért ilyen rakás fos a 4-es metro és értelmetlen szar, mert be kell menni a belvárosba, hogy használni tudd. Ha meg már benn van az ember a belvárosba akkor már rohadtul mindegy.
A vége jó, Kelenföldön, de a másik vége nem a Keletinél kéne, hogy legyen, hanem Bosnyák, Újpalota, Zugló, stb..
Az a második szakasza lesz amjd valamikor a következő 10 évben. Asszem elvileg nagyjából a 7-es vonalát fedné le.
Mindenesetre részemről kihasználtabb lenne, gyakrabban használnám a Bosnyák-Újbuda szakaszt.
Utolsó: több utas lenne, mert ma senki nem választja az M4-et pl a 133-233 helyett, hogy elmenjen vele a Keletitől a Szent Gellért térig, mivel ott jó eséllyel ugyanarra a buszra szállhat vissza. Sokan inkább maradnak a 107-esen vagy a sima 7-esen, mert nem akarnak átszállni. Ha viszont a metró elmenne Újpalotáig, az egész 7-es buszcsaládot fel lehetne számolni, megmaradhatna a szimpla 7-es busz, az is elég ritka követési idővel. Ugyanígy a most Újpalotáig, Bosnyák térig közlekedő járatokat vissza lehetne vágni a Keletiig, vagy még tovább (33-asokat a Móriczig, 8,112, 239-est a Keletiig).
Az pedig mindig is egy szr hiszti volt, hogy a 4-es metró nem fedi le a Rákóczi utat. Az emberek 90%-a nem azért megy a Blahára vagy a Ferenciek terére, mert a környéken van dolga, hanem hogy átszálljon a 4-6-ra, vagy az M3-ra. Ezt pedig a Rákóczi téren és a Kálvin téren meg fogja tudni tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!