Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Volán köteles minden panaszr...

A Volán köteles minden panaszra válaszolni?

Figyelt kérdés
Múlt hét elején küldtem egy emailt és azóta annyit se írtak, hogy bukjak fel, egy ismerősömnek meg 6 nap után válaszoltak ugyan arra a problémára.

2014. aug. 1. 13:52
 1/3 anonim ***** válasza:
30 napjuk van rá
2014. aug. 1. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ismerősömnek azt írták, hogy adja meg a levelezési címét csak akkor tudják a panaszt kezelni, Ő nem adta meg, mert nem érintett csak fel volt egy picit háborodva vmin. Én érintett vagyok, meg is adtam a levelezési címemet. Lehetséges, hogy levél formájában fog érkezni a válasz?
2014. aug. 1. 14:05
 3/3 anonim ***** válasza:
Nem, emailre emailben válaszolnak alapvetően. 30 nap a válaszadási határidő, de ez meghosszabbítható ha a hosszabbításról értesítenek.
2014. aug. 1. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!