Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért cikkeznek folyamatosan...

Miért cikkeznek folyamatosan arról, hogy mennyire kihasználatlan a 4-es metró, amikor ez még csak az első szakasz?

Figyelt kérdés
2014. máj. 29. 20:15
 1/9 anonim ***** válasza:
61%

Lehet azért, mert kihasználatlan?

Lehet azért, mert az első szakasz kihasználatlan?

Lehet azért, mert ha így marad, vissza kell adni az uniós támogatást?

Lehet azért, mert ezen a nyomvonalon semmi értelme?

2014. máj. 29. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
87%

Ha ez az első szakasz 40 (!) évig készült, akkor szerinted mikor lesz kész a többi része?

Ez egy hihetetlenül drága presztízs projekt volt, nem csoda ha sokan fanyalognak!

2014. máj. 29. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
68%
Mert rengetegen éheznek, szarok a fizetések, magasak az adók, csomóan tönkremennek, utcára kerülnek, bocs még oda se, mert hajléktalan rendelet ugyebár. Akkor taxisrendelet, mindenféle hülye törvények, 400 ft-s benzinár, 10 napos autópályamatricát kell már venni minimum, 100 ezret se keresik meg az orvosok, tűzoltók, stb. De stadionok a csapnivaló magyar focinak kell, meg kell a hülye 4-es metro aminek tényleg így semmi értelme az égvilágon.
2014. máj. 29. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
93%

Jó azért ne túlozzunk, nem 40 évig készült, maguk a munkálatok még csak nem is lettek volna olyan borzasztóan hosszúak, csak alapból az egész építkezést, meg szerződéskötéseket húzták, halasztották, és legfőbb gond hogy ott vettek ki belőle pénzt ahol csak tudtak, és ezért jogos a felháborodás. Meg hogy egy ilyen beruházás árából az egész felszíni közlekedést meg lehetett volna oldani, vadonatúj villamosokkal, buszokkal, amiket így is le kell cserélni.


Vagy helyette felújíthatták volna a 3-as metrót, mert az meg tényleg ki van használva rendesen.

2014. máj. 29. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Egyszerű: azért, mert a jelenlegi kihasználtság mellett nem, vagy csak elogadhatatlanul lassan térül meg a beruházás. Ráadásul a kormány implicite elutasította a dugódij bevezetését, amivel pediglen számoltak a költség-haszon elkészítésekor.
2014. máj. 30. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Egyetértek az eddigi hozzászólókkal, én csupán azt nem értem, hogy miért nem tervezi a városvezetés a további bővítést. Teljesen logikus, hogy akkor használnák többen, ha valóban átszelné a várost (Újpalotától Budaörsig), és akkor valóban ki tudná váltani a 7-es buszcsaládot, ami ma még alternatíva azok körében, akik ezen a tengelyen utaznak.
2014. máj. 30. 06:34
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Tervezni tervezik, benne van hosszú távú fejlesztési lehetőségként, de az nem egy csettintésre megy, így is évekre előre le van osztva az elkölthető EU támogatás, meg megvan a fejlesztési koncepció.


Csak ugye anno az aktuális politikai és városvezetésnek a f..szméregetés fontosabb volt, így lett egy 450 milliáros luxusmetrónk, de legalább nem kell rajta nyomorogni. Persze ha teljes hosszban megépülne, annak tényleg lenne értelme, de akkor már éppen megoldhatták volna akár villamosvonallal, akár még több busszal is a 7-es kiváltását, 10-ed annyi költségvetéssel.

2014. máj. 30. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
48%

Én jobban tudom nevű felhasználó:


Na jó igazad van, csak 38 évig készült:

"A M4-es metróvonal építésének ötletét a Budapest és környéke Közlekedésfejlesztési Terve 1972-ben fogalmazta meg. 1976-ban határoztak arról, hogy az építést 1978-ra előkészítik."


Tudom,hogy nem szentírás, de a forrás:

[link]

2014. máj. 30. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Azért az továbbra is erős ferdítés hogy 38-40 évig készült, 96-os tanulmány alapján 2004-ben kezdték el az építkezést. És azért az belátható hogy egy metróvonal megtervezése, igényeinek felmérése, az egész elvitele addig hogy építkezés legyen, megint nem 2 perc, főleg hogy közben le is állították az egészet.


Nem védeni akarom őket, de itt nem az idővel, hanem a lenyúlt pénzekkel van a baj, főleg ha hozzávesszük a tényt, hogy az oroszok az egészet megcsinálták volna az államadósság fejében, ehelyett nekünk mindenképp egy presztízs beruházásra kellett elverni a pénzt.

2014. máj. 30. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!