Miért cikkeznek folyamatosan arról, hogy mennyire kihasználatlan a 4-es metró, amikor ez még csak az első szakasz?
Lehet azért, mert kihasználatlan?
Lehet azért, mert az első szakasz kihasználatlan?
Lehet azért, mert ha így marad, vissza kell adni az uniós támogatást?
Lehet azért, mert ezen a nyomvonalon semmi értelme?
Ha ez az első szakasz 40 (!) évig készült, akkor szerinted mikor lesz kész a többi része?
Ez egy hihetetlenül drága presztízs projekt volt, nem csoda ha sokan fanyalognak!
Jó azért ne túlozzunk, nem 40 évig készült, maguk a munkálatok még csak nem is lettek volna olyan borzasztóan hosszúak, csak alapból az egész építkezést, meg szerződéskötéseket húzták, halasztották, és legfőbb gond hogy ott vettek ki belőle pénzt ahol csak tudtak, és ezért jogos a felháborodás. Meg hogy egy ilyen beruházás árából az egész felszíni közlekedést meg lehetett volna oldani, vadonatúj villamosokkal, buszokkal, amiket így is le kell cserélni.
Vagy helyette felújíthatták volna a 3-as metrót, mert az meg tényleg ki van használva rendesen.
Tervezni tervezik, benne van hosszú távú fejlesztési lehetőségként, de az nem egy csettintésre megy, így is évekre előre le van osztva az elkölthető EU támogatás, meg megvan a fejlesztési koncepció.
Csak ugye anno az aktuális politikai és városvezetésnek a f..szméregetés fontosabb volt, így lett egy 450 milliáros luxusmetrónk, de legalább nem kell rajta nyomorogni. Persze ha teljes hosszban megépülne, annak tényleg lenne értelme, de akkor már éppen megoldhatták volna akár villamosvonallal, akár még több busszal is a 7-es kiváltását, 10-ed annyi költségvetéssel.
Én jobban tudom nevű felhasználó:
Na jó igazad van, csak 38 évig készült:
"A M4-es metróvonal építésének ötletét a Budapest és környéke Közlekedésfejlesztési Terve 1972-ben fogalmazta meg. 1976-ban határoztak arról, hogy az építést 1978-ra előkészítik."
Tudom,hogy nem szentírás, de a forrás:
Azért az továbbra is erős ferdítés hogy 38-40 évig készült, 96-os tanulmány alapján 2004-ben kezdték el az építkezést. És azért az belátható hogy egy metróvonal megtervezése, igényeinek felmérése, az egész elvitele addig hogy építkezés legyen, megint nem 2 perc, főleg hogy közben le is állították az egészet.
Nem védeni akarom őket, de itt nem az idővel, hanem a lenyúlt pénzekkel van a baj, főleg ha hozzávesszük a tényt, hogy az oroszok az egészet megcsinálták volna az államadósság fejében, ehelyett nekünk mindenképp egy presztízs beruházásra kellett elverni a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!