Mit csinál a BKK, ha egy sofőr olyan járatra van besorolva, amin régi buszok járnak és ezért neki kell bemondania a megállókat, de nagyon dadog?
Miért gondolod, hogy dadog a BKK? Másrészt az új BKK-s buszokon is a BKK-nak kell bemondani vagy valahogy jelezni a megállókat. Most egy sofőr az nagyon számít.
Amúgy meg ha az a kérdés, hogy „Mit csinál a sofőr, ha…”, akkor egyrészt miért nem ezt írod, másrészt vagy megpróbálja bedadogni a mikrofonba a következő megállót, vagy egyszerűen nem mond be semmit. Általában a nem dadogósak se mondanak be semmit. (Ilyenkor pedig az utasoknak kell figyelni.)
Nem tudom, hogyan álmodtad ezt a gyakorlatban kb. 0,00001%-al előforduló szituációt...
Nyilván ennek az lenne a megoldása, hogy nem teszik olyan helyre/munkakörbe/területre, stb., amire - bármi okból - alkalmatlan.
De kétlem, hogy erre volt már precedens.
" Azért még sok helyen élő bemondás van."
Buszoknál konkrétan nulla helyen...
1) a BKVnál olyan autót viszel ki ami jut, nem válogatsz hogy van-e "audiovizuális utastájékoztató rendszer" (FOK-GYEM, ill ma már FUTÁR))
a nem BKV-s autók pedig meg vannak csinálva (kivéve VT, ott ugyan így az első szabály lép érvénybe)
2) akinek megvannak az ilyen jogosítványai, érvényes PÁV...stb nem szokott dadogni
3) ha mégis dadog vagy bedadogja a megállót vagy nem mondd semmit. Ha nem mondd semmit általában senki nem ellenőrzi, ha mégis kifog egy ellenőrzést, annak a körének a fele pénzét elveszi a BKK és megy tovább az élet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!