A BKV milyen jogon emeli az életveszélyes közlekedés
árait?
Figyelt kérdés
A BKV januártól emeli a bérletek,jegyet árát, közben életveszélyes járművekkel utaztat. Naponta 100számra robbanak le a buszok, ami azért szomorú, mert kilátás sincs arra, hogy a járműparkot lecserélhetnék. Azokat a 100milliókat, amiket jogtalanul fizettek ki, át lehetett volna csoportosítani, és új buszokat venni. Nem 100-at, hanem alkalmanként EGYET, és szép lassan lecserélődik az a sok rohadt, életveszélyes busz. Ezeken a járműveken EMBEREK utaznak, a pénzükért miért kell megfagyni a téli hidegben? Leváltanám a Kocsis Istvánt is, mert milyen nagyvezír az, aki háta mögött/tudta nélkül előfordulhatnak ilyen pénzügyi csalások, végkielégítések, szerződések teljesítés nélkül. Az én munkahelyemen (havonta milliárdokat fizetünk ki!!) az utalsó aláíró az igazgató. Nincs olyan kifizetés, amiről nem tud. Szerződéseket az engedélye/tudta nélkül nem lehet ötni, mert a kifizetésért Ő a felelős. A BKV-nál ez miért nem így működik? Ennyi elherdált pénzből használt buszokat (7-8 éveseket) is lehetett volna venni. Ki lesz a felelős, ha ilyen állapotú járművekkel nagyon komoly baleset történik?
2009. dec. 20. 10:53
1/5 anonim válasza:
a BKV korrupt eszméletlenül. nemrég derült ki, hogy az új weblapjuk amit készítenek, egy hányadék, olyan szinten szar munka belülről, amit egy kezdő sem csinál, és nem ér meg 100.000 Ft-ot sem. Valszeg milliókat költöttek rá, vagyis ment zsebbe valakinek.
amíg a kormány nem tesz semmi konkrétat addig ez nem fog változni. Most persze mennek a hírverések, hogy belső vizsgálat meg minden. persze ez csak parasztvakítás, gyorsan kiadnak pár palimadarat, hogy úgy érezzük, hogy bűnhődik valaki.
ez van sajnos.
Persze ettől még nem fogok bliccelni.
2009. dec. 20. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 anonim válasza:
Hm... Túl komoly ez a kérdés. Te is tudod, hogy Magyarországon miről szól a történet. Na nem az utasok elszállításáról, a minőségi közlekedésről, meg a megfizethető jegyárakról. Hanem hát arról, hogy nincs megoldva a pártfinanszírozás. Finoman ezt így kell mondani. Meg sok fontos ember (vip) úgy érzi, hogy az ő személyes finanszírozása sincs megoldva, de neki joga van a jó élethez. És hát megoldják maguknak pl. azzal, hogy szerződést kötnek a BKV-val (esetleg a strómanjaik útján)valami alibi dologra, vagy beteszik a rokonaikat egy jó kis végkielégítésre stb. Ja, mellesleg vannak a buszok, meg a sofőrök, meg az utasok is. Hát ennek is kell lenni, de nincs jelentősége.
2009. dec. 20. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
En nagyon bizom benne, hogy elob-utobb megjon az eszuk, es nem a lopasrol fog szolni az egesz, mint most, meg az elmult evtizedekben.
En ugyanis jegyekkel utazom, es most hallom az eddigi 270-rol jovore mar 320 lesz. Igaz, nem megyek sokat, mert hal istennek nem kell (regebben berletezgettem, amig sokat kellett kozlekednem a varosban) - de ez igy akkor is durva, es mellette meg a sok botrany, a penz "elkuras" stb, ez nem mehet igy tovabb. Nagyon nagyon bizom benne, hogy hamarosan ezek az emberek el fognak tunni.
2009. dec. 20. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
Én sose vesznek bérletet.A múltkor egy ellenőr elkezdett nekem pattogni a buszon,mire én megmondtam neki hogy nem én fogom kifizetni a sok csaló f*sz luxusvilláját miközben egy adag tehénfoson utazok!Szóhoz sem jutott és a következő megállóban leszállt.Közröhely az egész BKV!Ha tehetem inkább gyalogolok vagy megkérek valakit hogy vigyen el.
2009. dec. 22. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 Tubarózsa válasza:
Igen régiek buszok, tervezik is a cseréjüket, de nem a magyar buszt fogják venni (Credo Citadell) hanem vmi külföldi sz*rt. szerintettek az meddig fogja bírni ezeket az utakat? 2-3év? az IKARUS már 10-30éve forgalomba vannak.
A jegy/bérlet árak emeléséről: „A tömegközlekedés a maximált hatósági áras kategóriába tartozik, ezért a viteldíjak és azok alkalmazási feltételeinek megállapítása nem Társaságunk feladata. Esetünkben az árhatósági jogkört a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. tv. 16.§ (1) bekezdése és az árak megállapításáról szóló 1990. évi LXXXVII. tv. 7.§-ban foglalt felhatalmazás alapján Budapest Főváros Közgyűlése gyakorolja. "
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!