Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha valakinek van egy 16....

AGM kérdése:

Ha valakinek van egy 16. 000ft-os BKV büntetése, de a BKV, vagy BKK nem válaszol a részletfizetési kérelmére, akkor ilyen estben mi a teendő, ha már sürget az idő (már lassan egy hónapja a kiszabott büntetésnek)?

Figyelt kérdés
Be lett adva kérelem, de semmi válasz. Viszont, ha 1 hónapon belül nem fizet a megbüntetett utas, akkor az összeg dupláját, vagyis 32.000ft-ot kérnek számon rajta.

2014. ápr. 8. 13:36
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Be kell menni a központba és személyesen intézni.
2014. ápr. 8. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
Biztos, hogy megkapták? Tudod igazolni, hogy feladtad a kérelmet és biztos, hogy a válaszon ülnek? Érdemes telefonon érdeklődni: 061/4855300/és melléket kérni a pótdíjkezelési osztályon érdeklődni vagy ha az jobb, email: potdijkezelés@bkv.hu
2014. ápr. 8. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Emailban, és postán is el lett küldve a kérelem. Emailban többször érdeklődtem, hogy mi a helyzet, de arra sem írtak vissza.
2014. ápr. 8. 14:49
 4/5 anonim ***** válasza:
0%
Le kell húzni a wc-n a csekket.
2014. ápr. 8. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Eleve 30 nap a válaszadási határideje az ügyfélszolgálatoknak, ez a törvény. Igazából a legegyszerűbb egyben befizetni és legfeljebb innen-onnan lefaragni, rosszabb esetben kölcsönkérni. Főleg bérletre :)
2014. ápr. 8. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!